شناسهٔ خبر: 68286954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

صرفه‌جويي 96 ميليارد توماني در منابع صندوق بيمه بيکاري استان البرز

صاحب‌خبر -
صرفه‌جويي 96 ميليارد توماني در منابع صندوق بيمه بيکاري استان البرز
خبرگزاری آریا-مدیرکل تأمین اجتماعی البرز گفت: با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در چهار ماهه نخست امسال چهارده هزار و 372  قرارداد بیمه‌ای جدید با افراد منعقد شده که این سهم در اجرای اصل 29 قانون اساسی و در راستای رسالت و مأموریت اصلی سازمان مبنی بر بیمه نمودن آحاد جامعه و ارائه خدمات مطرح در قانون به این افراد می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری آریا؛ «داود سعدزاده» با بیان اینکه بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بسته‌ای است که انواع بیمه‌های مرتبط با خانواده از جمله دانشجویان، دختران و زنان خانه‌دار را شامل می‌شود، افزود: در سه سال اجرای این طرح تاکنون  صد و دو هزار و 644 نفر در استان البرز جذب بیمه تأمین اجتماعی شده‌اند.
وی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در البرز را نه هزار و 95 نفرعنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و اتخاذ تدابیر کارشناسی تعداد هزار و 44  مقرری بگیر بیمه بیکاری در چهارماه نخست امسال به کارخانجات و صنایع استان جهت اشتغال مجدد معرفی شدند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز با بیان اینکه  در سطح استان تعداد زیادی کارگران شاغل که متأسفانه هنوز بیمه نشده‌اند داریم، تصریح کرد: بیمه افراد شاغل طبق قانون از وظایف کارفرمایان است و تأمین اجتماعی استان البرز پیگیر شناسایی و بیمه این کارگران خواهد بود.
سعدزاده  رضایت مردم از عملکرد تأمین اجتماعی را ضامن بقای این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: تکریم مردم به معنای واقعی انجام تعهدات و ارائه خدمات به موقع و با کیفیت درکمترین زمان ممکن به جامعه هدف اعم از  بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان می باشد که این امر در حال حاضر مهمترین هدف سازمان تأمین اجتماعی است و این مهم رضایت مردمی از عملکرد تأمین اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
وی نظارت مستمر همراه با احصای نقاط ضعف و قوت فرایند خدمت به مردم را مهم ارزیابی کرد و افزود: نظارت موثر و مستمر، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در مسیر خدمت رسانی به مردم از یک طرف امیدآفرینی در جامعه و مخاطبان و از سوی دیگر رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد .
داود سعدزاده اقدامات تأمین اجتماعی استان البرز در حوزه دولت الکترونیک را چشمگیر توضیف کرد و گفت: با ارتقای شاخص های خدمات الکترونیک و غیرحضوری هم اکنون 57  خدمت در حوزه بیمه‌ای و درمان تأمین اجتماعی استان البرز به صورت غیرحضوری به مردم و بیمه شدگان ارائه می‌شود و همین امر رضایت‌مندی از عملکرد سازمان در استان را در سطح قابل قبول ارتقا داده است.

نظر شما