شناسهٔ خبر: 68286835 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

موافق وزیر پیشنهادی نفت

عبداللهی: پاک‌نژاد متعلق به خانواده صنعت نفت است

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت گفت: مهندس پاک‌نژاد متعلق به خانواده نفت و بدنه نیروی متخصص این صنعت است و مسیر پیشرفت و غیر سیاسی و پلکانی طی کرده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، اسفندیار عبداللهی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت در اظهاراتی به عنوان موافق با بیان اینکه آقای پاک نژاد شخصیتی شایسته برای وزارت نفت می‌دانم، اظهار کرد: آقای پاک نژاد شخصیتی برای همین زمانه است و تحصیلات ممتازی در دانشگاه تهران و امیرکبیر دارد؛ او متعلق به خانواده نفت و بدنه نیروی متخصص این صنعت است و مسیر پیشرفت و غیر سیاسی و پلکانی طی کرده است. 

این نماینده مجلس عنوان کرد: آقای پاک نژاد در ۱۳ سمت ارشد در وزارت نفت اشتغال داشته است که ماموریت‌های مختلفی در برنامه‌ریزی توسعه تولید بازرگانی صدور و نظارت بر امور اجرایی سازمان نفت در بر داشته است؛ برای فردی که می‌خواهد ماموریت‌های مختلف یک وزارتخانه کلیدی را هماهنگ و رهبری کند این تنوع تجارب یک نقطه قوت است. مهندس پاک نژاد با خرد جمعی نخبگان صنایع نفت و رئیس جمهور محترم به مجلس معرفی شده‌ است.

برچسب‌ها:

نظر شما