شناسهٔ خبر: 68286638 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

دیدار پرسپولیس و تراکتور سه بر صفر می‌شود؟ | روزنو

انتشار نامه‌ای از سوی فراجا و دادستانی مبنی بر ممنوعیت صدور کارت بازی چهار بازیکن لیگ برتری این شائبه را به وجود آورد که نتیجه بازی‌های پرسپولیس و تراکتور در هفته...

صاحب‌خبر -
روزنو :

بعد از تشکیل پرونده قضایی برای یکی از فروشنده‌های گوشی موبایل به نام کوروش کمپانی، معاون دادستانی و رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با ارسال نامه‌های به فدراسیون فوتبال اعلام کردند که با توجه به تبلیغاتی که سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و مهدی مهدی‌پور برای این شرکت انجام داده بودند، قرارداد آن‌ها ثبت و کارت بازی آنها صادر نشود. بعد از انتشار این نامه سوالی که به وجود آمد این بود که آیا در هفته نخست لیگ برتر، بازی کردن این چهار بازیکن غیر قانونی بوده است یا خیر؟

بررسی‌ها در این زمینه نشان می‌دهد، نامه مذکور یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳، به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده که بعد از برگزاری هفته اول لیگ برتر بوده است، در نتیجه حضور حضور بیرانوند و سعید صادقی در ترکیب تیم‌های تراکتور و پرسپولیس تاثیری در نتایج دیدارهای این دو تیم مقابل مس رفسنجان و ذوب آهن نخواهد داشت. تراکتور در هفته اول با نتیجه ۲ بر صفر مس رفسنجان را شکست داد و پرسپولیس مقابل ذوب آهن با نتیجه یک، یک متوقف شد.

در حال حاضر این بازیکنان با بازگرداندن ۵۰ میلیون تومانی که بابت تبلیغ کوروش کمپانی دریافت کرده بودند، مشکلی برای حضور در بازی‌های تیم‌هایشان ندارند.

 

نظر شما