شناسهٔ خبر: 68286526 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

معرفی توستر و گریل گاستروبک

صاحب‌خبر -

اگر شما فکر می‌کنید که‌ استاد غذاهای آسیایی هستید و به سبک تهیه غذاهای آسیایی علاقه دارید، حتما با گریل کردن مواد غذایی میانه خوبی دارید و به خوبی می‌دانید که گریل کردن چه تأثیری بر سلامت و طعم لذیذ مواد غذایی و انواع سبزیجات دارد‌؛ اما آیا تا کنون به این مسئله فکر کرده‌اید که نوع و کیفیت دستگاه گریل چه تأثیری در کیفیت غذای شما دارد؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که حساسیت زیادی در خرید لوازم برقی خرج می‌کنید، می‌توانیم به شما گریل گاستروبک را معرفی کنیم. برای آشنایی با گریل گاستروبک لازم است که با کارایی و ویژگی‌های این دستگاه از برند معتبر و شناخته شده گاستروبک آشنا شوید. در ادامه به معرفی دستگاه گریل از برند گاستروبک می‌پردازیم تا اگر شناخت درستی با کارایی این وسیله ندارید، دلیل محبوبیت آن را درک کنید.

گریل

وقتی از برند گاستروبک یا هر برند دیگر صحبت می‌کنیم، طبیعی است که در خرید آن به دنبال ویژگی‌های متمایز و برتری هستیم. این در حالی است که برندهای شناخته شده، این اطمینان را در مشتریان خود به وجود آورده‌اند که محصولات قابل عرضه آن‌ها از لحاظ کیفی کاملا نظارت شده و ‌تأیید شده هستند و می‌توان به این برندها اعتماد کرد. اگر ویژگی‌های گریل گاستروبک را بررسی کنید، خواهید دید که محبوبیت آن بی‌دلیل نیست و این محبوبیت از ارزش و اعتبار برند گاستروبک حاصل می‌شود. قبل از این که به معرفی گریل برند گاستروبک بپردازیم، لازم است ابتدا به یک شناخت کلی از دستگاه گاستروبک و قابلیت‌های عمومی آن برسید‌. در استفاده از دستگاه گریل، یک هدف مهم دنبال می‌شود و آن پخت و پز سالم و حفظ ارزش غذایی مواد مختلف است‌.

همان‌طور که می‌دانید، این روزها بسیاری از افراد به دلایل متعددی که مهم‌ترین آن‌ها رژیم غذایی ناسالم است، به بیماری‌های مختلف و اضافه وزن مبتلا هستند‌. در این بین تنها راه حفظ و تأمین سلامتی افراد، اصلاح برنامه غذایی است. دستگاه گریل با کاهش چربی محصولات غذایی، نقش بسیار مهمی در تأمین سلامت مواد غذایی و حفظ ارزش غذایی آن‌ دارد. به علاوه این که گریل کردن مواد غذایی مختلف مانند، گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات، به افزایش تنوع غذایی شما کمک کرده و می‌توانید طعم متفاوتی از غذاها را تجربه کنید. در کنار تمام این‌ها، گریل کردن غذا با دستگاه مخصوص آن، به خصوص دستگاه گریل گاستروبک، لذت آشپزی را دو چندان می‌کند. این مهم را سرآشپزها و آشپزهای حرفه‌ای و علاقه‌مند به هنر آشپزی به خوبی درک می‌کنند.

گریل گاستروبک

گریل کردن در واقع نوعی کباب کردن یا بریان کردن است. هر چند گریل کردن شباهت زیادی به سرخ کردن دارد و مواد غذایی در معرض شعله مستقیم قرار می‌گیرند، اما در گریل کردن حرارت از بالا ساطع می‌شود. در گریل کردن مواد غذایی نیاز به‌ استفاده از روغن یا چربی نیست. در این روش چربی موجود در مواد غذایی می‌سوزد و ضمن سرخ شدن غذاهایی مانند انواع گوشت یک وعده غذایی رژیمی را برایتان باقی می‌ماند. دستگاه گریل گاستروبک با قابلیت پخت انواع غذای کم چرب، رژیمی و خوش طعم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. در این دستگاه یک صفحه تخت وجود دارد که شما می‌توانید انواع نیمرو، کوکو، کتلت، پن کیک و مواردی از این دست را روی آن سرخ کنید. جنس این صفحات از چدن و جنس بدنه آن از استیل است.

گریل گاستروبک به تجهیزاتی از جمله: مخزن جمع آوری روغن، تایمر و ترموستات تنظیم حرارت و قابلیت‌های دیگر برخوردار است. جالب است بدانید برخی از مدل‌های گریل برند گاستروبک به صورت کامل باز شده و به عنوان باربیکیو مورد استفاده قرار می‌گیرند‌. این نوع از گریل‌های چند منظوره از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردارند. انواع گریل برند گاستروبک ویژگی‌ها و مزیت‌های عمومی بسیاری دارد‌. به عنوان مثال در ساخت این محصول از بهترین متریال‌ها استفاده شده و تمامی استانداردهای جهانی روز دنیا در ساخت آن لحاظ شده‌است.

اسپرسو ساز گاستروبک

گریل گاستروبک تنها یکی از محصولات متنوع این کمپانی است. برند گاستروبک محصولات متنوع بسیاری تولید می‌کند که اسپرسو ساز یکی از محبوب‌ترین آن‌هاست. حتما می‌دانید که اسپرسو ساز یک دستگاه برقی برای دم آوری شکل خاصی از قهوه‌ است. هر چند این دستگاه برای تهیه نوشیدنی‌های کافئین‌دار بسیاری کاربرد دارد، اما قهوه اسپرسو اصلی‌ترین محصول این دستگاه‌ است. عملکرد این دستگاه بدین گونه‌ است که عبور فشار بخار آب از بین دانه‌های قهوه، یک اسپرسو باکیفیت برایتان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر عملکرد بهینه دستگاه، فیلتر آبی تعبیه شده در آن، بر کیفیت و طعم عالی اسپرسو می‌افزاید. در مورد اسپرسو ساز گاستروبک باید بدانید که تمام فاکتورهای موثر در کیفیت آن از جمله: قدرت و توان بخار دستگاه، کاربری متنوع آن، ویژگی‌های ظاهری و موارد دیگر کاملا بهینه شده‌اند. جنس بدنه اسپرسو ساز گاستروبک ترکیبی از پلاستیک فشرده و استیل ضدزنگ است.

توستر گاستروبک

توستر گاستروبک نیز یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این کمپانی آلمانی است. توستر کمپانی گاستروبک مانند سایر محصولات آن، از قبیل اسپرسو ساز و گریل گاستروبک، از ویژگی‌های ساختاری بسیار عالی و استانداردهای لازم برخوردار است. این دستگاه از تجهیزاتی از جمله: سینی مخصوص پخت پیتزا، سینی جمع آوری خرده نان، حرارت دهی از چند جهت، درجه تنظیم حرارت و زمان و ویژگی‌های بسیار دیگر برخوردار است. این توستر از ۹ برنامه متنوع برخوردار بوده و می‌توان آن را یک دستگاه چند منظوره و یک فر کامل دانست که امکان پخت انواع محصولات غذایی، گرم کردن غذاهای سرد، شور کردن آجیل و مغزیجات، کبابی کردن محصولات غذایی، تهیه مرغ بریان، پخت کیک و شیرینی و کاربردهای دیگر را فراهم می‌سازد.

توستر گاستروبک

 جمع‌بندی

یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای موثر در خرید لوازم برقی، توجه به برند آن‌هاست. با توجه به این که در استفاده از انواع لوازم برقی آشپزخانه، کیفیت، دوام، کارایی بهینه، طول عمر دستگاه و البته‌ استانداردهای لازم در ایمنی دستگاه بسیار حائز اهمیت است، می‌توان اهمیت اعتبار کمپانی تولیدکننده را درک کرد. برند گاستروبک یک برند آلمانی بسیار معروف است که تمامی فاکتورهای کیفی و استانداردهای لازم را در تولید محصولات متنوع خود مانند گریل گاستروبک لحاظ کرده‌است.با این حال لازم است برای اطمینان از اصل بودن محصولات گاستروبک، به نمایندگی مجاز آن مراجعه کنید. نمایندگی فروش محصولات گاستروبک و برند سیج در ایران زیر نظر شرکت اصلی آن( شرکت دریا) قرار دارد.

 

نظر شما