شناسهٔ خبر: 68286338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار گیلان:

اقدامات خوبی برای تجهیز ورزشگاه‌های گیلان انجام شده است

رشت- استاندار گیلان گفت: اقدامات خوبی برای تجهیز ورزشگاه‌های گیلان انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی گیلان عصر سه‌شنبه در جمع سرمربی، بازیکنان و کادرفنی و دیگر مسؤولان تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه سپیدرود، یکی از تیم‌های پرافتخار و پر طرفدار فوتبال گیلان و ایران است، اظهار کرد: این تیم در کنار سایر تیم‌های گیلانی باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی با ابراز خرسندی از آمادگی گیلان برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر، لیگ یک و دو کشور گفت: در گذشته شرایط میزبانی برای تیم‌های فوتبال استان در مسابقات کشوری و لیگ‌های فوتبال فراهم نبود ولی در سه سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده و ورزشگاه‌های زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی، شهید عضدی رشت، سردار جنگل و استادیوم‌های شهرداری آستارا و تالش تا حد امکان تجهیز شدند.

استاندار گیلان با تاکید بر حفظ و احیای تیم‌های ورزشی استان از جمله در رشته فوتبال، بیان کرد: اگر تیم سپیدرود و داماش در سال‌های گذشته مورد حمایت قرار می‌گرفت جلوی سقوط آن به دسته‌های پایین‌تر گرفته می‌شد.

وی همچنین با قدردانی از رئیس محترم جمهور از انتخاب و معرفی وزیر ورزش از استان گیلان بیان کرد: قطع به یقین با توجه به ظرفیت‌های فراوان حوزه ورزش در گیلان، حضور وزیر ورزش از استان عزیزمان منشأ خیرات خواهد بود.

نظر شما