شناسهٔ خبر: 68285017 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این‌بار با ماموریت تثبیت و سپس صعود؛

رسمی: ویسی سرمربی تیمی که تاکنون ندیده‌اید (عکس)

عبدالله ویسی به صورت رسمی هدایت تیم پالایش نفت بندرعباس؛ تازه وارد لیگ دسته اول را بر عهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه"، شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به عرصه ورزش ورود کرده و حالا علاوه بر فوتسال در فوتبال هم ورود جدی پیدا کرده است.

آنها در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول خرید امتیاز باشگاه استقلال ملاثانی را دنبال کردند و سرانجام موفق شدند با قبول این موضوع که بدهی‌های باشگاه ملاثانی را پرداخت کنند امتیاز این تیم را به بندرعباس ببرند.

مدیران این باشگاه پس از نهایی شدن انتقال امتیاز طی هفته‌های اخیر به دنبال انتخاب سرمربی بودند که در نهایت عبدالله ویسی به عنوان اولین مربی این تیم تازه وارد به ادبیات فوتبال ایران انتخاب و ظهر امروز به صورت رسمی معارفه شد.

ویسی که طی دو سال گذشته ماموریت دشوار حفظ صنعت نفت و سپس فولاد خوزستان را در لیگ برتر با موفقیت به پایان رساند، حالا در شرایطی که قصد استراحت داشت با پروژه‌ای روبرو شد که سبب بازگشت او به فوتبال گردیده و او این روزها تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا در فاصله دو هفته مانده تا شروع رقابت‌های لیگ دسته اول، تیمی مقتدر و منسجم را روانه مسابقات کند.

قرارداد عبدالله ویسی و باشگاه پالایش نفت بندرعباس ساعاتی پیش به امضا رسید و این مربی کار خود را به صورت رسمی بار دیگر در جنوب کشور آغاز کرد. او به دنبال تثبیت جایگاه فوتبال هرمزگان است و در گام بعدی به صعود خواهد اندیشید.

2070577

پالایش نفت بندرعباس در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول در اسلامشهر میهمان آریو خواهد بود.

نظر شما