شناسهٔ خبر: 68284949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سپاه برای خدمت‌رسانی به زائران لباس خدمت پوشید+تصاویر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: خوشبختانه مجموعه سپاه و بسیج جهت خدمت‌رسانی به زائران، لباس خدمت به زوار حضرت سیدالشهدا(ع) پوشانده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، حجت‌الاسلام والمسلمین طه توکلی ظهر امروز با حضور در مرز باشماق، از موکب‌های مختلف به ویژه موکب سپاه و بسیج بازدید و از نزدیک در جریان نحوخ خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مجموعه سپاه و بسیج استان و شهرستان مریوان در این ایام با راه‌اندازی موکب‌های مختلف و خدمت‌رسانی به زائران، لباس خدمت به زوار حضرت سیدالشهدا(ع) پوشانده‌اند، گفت: نیروها به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: از اینکه شاهد حضور زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مرز باشماق هستیم، جای شعف و شادی دارد. خوشبختانه امسال به عنوان سومین سال متوالی افتخار میزبانی و ارائه خدمات مختلف از جمله پذیرایی، اسکان، پشتیبانی، تأمین امنیت و اقدامات فرهنگی به زائران هستیم.

وی افزود: امسال با راه‌اندزای مواکب مختلف، خدمات‌دهی به زائران متفاوت‌تر از سالیان گذشته در حال انجام و این مایه خرسندی است.

توکلی با بیان اینکه تمامی مجموعه‌ها و موکب‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی پای کارند، خاطر نشان کرد: نیروهای سپاه و بسیج نیز در این زمینه تاکنون خدمات خوبی را به زائران ارائه داده‌اند.

وی از آمادگی سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی، گروه‌های جهادی و تمام امکانات خود، برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز باشماق خبر داد و عنوان کرد: تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، ارتش و بسیج استان کردستان برای تامین و حفظ امنیت در مرز این شهرستان شبانه‌روز در حال انجام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه شیعه و سنی در مرز باشماق در کنار هم در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند، ابراز داشت: اربعین نماد وحدت، یکدلی، محبت و ادامه راه امام حسین (ع) است که باید این راه را زنده نگه داریم.

به گزارش تسنیم؛ امسال مرز باشماق برای سومین سال متوالی به عنوان محل تردد زائران اربعین و عزیمت به کربلای معلی تعیین شده است. این پایانه مرزی در 17 کیلومتری غرب مریوان و شهر مریوان نیز در 118 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.

امسال حدود 70 موکب در سطح استان کردستان جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده که از این تعداد 26 موکب در مریوان و مرز باشماق است. در این محوطه موکب سپاه نیز به عنوان یکی از موکب‌های فعال و دارای تجهیزات کامل و محل اسکان و پذیرایی از زائران در حال خدمت‌رسانی شبانه‌روزی هستند.

انتهای پیام/486/.

 

نظر شما