شناسهٔ خبر: 68284723 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

راهنمای انتخاب آفرود برای کسانی که از ظاهر قضاوت می کنند

چگونه از طراحی‌های تکراری به نظر خسته‌کننده و یکنواخت خلاص شویم

عصر خودرو- برند LUCANOاز زمان معرفی خود، با مفهوم 'از کلاسیک فراتر از کلاسیک'، توانست به سرعت جایگاه خود را بین کاربران به دست آورد. LUCANO به عنوان اولین مدل آفرود شهری، علاوه بر عملکرد قدرتمند آفرود و فناوری هوشمند خود، با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود نیز مورد توجه گروه جدیدی از افراد برجسته قرار گرفته است."

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در لوکانو7، زیبایی و اصالت به زیباترین شکل ممکن با هم تلفیق شده‌اند. ترکیب دو آیتم مربع و دایره در طراحی این خودرو، منجر به ایجاد ظاهری کامل از آفرود شده است.

در مقایسه با مدل‌های سنتی خودروهای شاسی بلند، خطوط صاف و شیک لوکانو7 همراه با طراحی مربعی آن، اثر بصری کاملی را ایجاد می‌کند و شخصیت قدرتمند کاربران لوکانو را به خوبی نشان می‌دهد.

 

در طراحی چراغ‌های جلویی، از منبع نور LED با لنزهای تقسیم برای نور بالا و پایین استفاده شده است. این امکان، ترس حین رانندگی در شب را از راننده دور می‌کند.
در بدنه خودرو نیز، خطوط لبه بالا، زیبایی استریم لاین لوکانو 7 را به شکلی کامل در معرض نمایش قرار می‌دهد.

در قسمت عقب خودرو، طراحی چراغ‌ها، یک نمای ساده و فناورانه از نور دارد، خطوط نوری ریز و متقاطع به سبک ماتریس  که به واسطه‌ی آن، رانندگی با آفرود برای کاربران آسان‌تر می‌شود.

لوکانو 7 با سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد: سفید مرمری، سیاه کریستال کربن، سبز زیتونی. این رنگ‌ها با همان دقت و دانش صنعتی که در خودروهای لوکس به کار گرفته می‌شود، ارائه خواهند شد.

لوکانو7 با طراحی منحصر به فرد و دقیق خود و با ترکیب 'استحکام + ظرافت'، معیار زیبایی جدیدی برای SUVهای شهری آفرود ایجاد نموده که زیبایی خود را در خیابان‌ها به رخ خواهد کشید و به یک استاندارد برای خودروهای شاسی بلند آفرود شهری تبدیل خواهد شد.

"آیا هنوز در تصمیم‌گیری برای انتخاب یک SUV آفرود تردید دارید؟ L7 با ظاهر جذاب خود، قطعاً یک ابزار قدرتمند برای طراحی‌های تکراری به نظر خسته‌کننده و یکنواخت خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما