شناسهٔ خبر: 68281545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/مجلوب متواری دستگیر شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام پنج ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: در مهمترین رویداد مجلوب متواری با محکومیت مالی میلیاردی در سرخه دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: یک مورد حوزه پلیس فتا، اجرای طرح آرامش، دستگیری سارق و قاچاق سنگ سیلیستین از جمله آنها است.

وی بابیان اینکه در مهمترین رویداد مجلوب متواری و تحت تعقیب مرجع قضائی با محکومیت مالی حدود ۳۱ میلیارد ریال در سرخه دستگیر شد، افزود: متهم دستگیر شده به علت عدم تعهد مالی با مبلغ مذکور برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی استان مازندران تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سه سارق ساختمان‌های نیمه کاره شهرک کوهستان سمنان طی عملیات برق آسا دستگیر شدند، ابراز داشت: اعضای این باند به انجام هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

موقوفه‌ای بابیان اینکه پیام جعلی سهام عدالت و نصب نرم افزار جعلی باعث برداشت ۵۲۰ میلیون ریال در قالب خرید اینترنتی از حساب فردی در سمنان شد، تصریح کرد: با تلاش پلیس فتا مبلغ به حساب شاکی برگشت و حساب فروشگاه نیز مسدود شد.

وی از اجرای طرح آرامش در مهدی‌شهر خبر داد و افزود: طی این طرح ۱۰ معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و پاتوق‌های این افراد جمع‌آوری شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یک تریلی به دلیل حمل و استخراج غیر مجاز ۲۵ تن سنگ سلیستین به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شاهرود توقیف شد، اضافه کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده است.

نظر شما