شناسهٔ خبر: 68280812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت اسکواش استان همدان:

اسکواش استان همدان در ارزیابی فدراسیون سوم کشور شد

همدان- رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: در آخرین ارزیابی فدراسیون هیئت اسکواش استان همدان در رتبه سوم قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد اسکواش استان همدان اظهار کرد: روزی که به عنوان رئیس هیئت اسکواش انتخاب شدم، استان همدان در بین آخرین استان‌های کشور قرار داشت اما امروز در آخرین ارزیابی فدراسیون، هیئت اسکواش استان همدان در جایگاه سوم قرار دارد.

وی افزود: ملاک ارزیابی فدراسیون افزایش بیمه شدگان، مسابقات اسکواش، اخبار در رسانه‌ها، توسعه زیرساخت‌ها، دوره‌های آموزشی برنامه‌های فرهنگی بوده که با تلاش مجموعه خانواده بزرگ اسکواش استان همدان امروز در تمام شاخص‌ها رشد بالایی داشته‌ایم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه امروز اسکواش رشته ناشناخته شده‌ای نیست، گفت: تلاش کردیم در سطح جامعه اسکواش شناخته شده شود و با احداث کورت در پارک مردم همدان امروز تمام خانواده‌ها شناخت خوبی از این رشته ورزشی دارند.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: ما به جایی رسیدیم که زیرساخت‌های ما جوابگوی علاقه‌مندان نیست در حالی که روزگاری که تعداد ورزشکاران این رشته به اندازه انگشتان دست هم نبود.

وی با بیان اینکه در حال ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته به طور مستمر در اسکواش فعالیت می‌کنند، گفت: با توجه به استقبال خوب خانواده‌ها به دنبال تکمیل ۳ کورت بین‌المللی اسکواش استان همدان هستیم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: کورت بین‌المللی اسکواش همدان تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر نیازمند بودجه ۵۰ میلیارد ریالی است که در صورت تأمین اعتبار، تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما