شناسهٔ خبر: 68279713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رفع گره ترافیکی در مناطق ۱۸ و ۱۹ با افتتاح پروژه تقاطع نواب

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پروژه احداث تقاطع بزرگراه‌های نواب ـ تندگویان برای ساکنان مناطق ۱۸ و ۱۹ گفت: با این پروژه سه سطحی گره ترافیکی در این مناطق برطرف خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از پروژه‌های احداث تقاطع بزرگراه‌های نواب ـ تندگویان و امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: پروژه احداث تقاطع بزرگراه‌های نواب ـ  تندگویان برای ساکنان مناطق 18 و 19  و شهروندانی که از این مسیر برای رفتن به بهشت زهرا و خروجی‌های تهران استفاده می‌کنند بسیار موثر است، با این پروژه سه سطحی گره ترافیکی منطقه برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد‌: گرچه ابلاغ و اجرای این پروژه به تاخیر افتاده بود اما اکنون سرعت پروژه شتاب خوبی گرفته است و با زحمت و تلاش پیمانکار و معاونت فنی و عمرانی مشکلات برطرف شده‌اند.

تشکری هاشمی اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی، حجم ترددها افزایش می‌یابد و مردم توقع دارند پروژه‌هایی که انسداد ترافیکی دارند هرچه سریعتر به سرانجام برسند؛ کمیسیون عمران شورای شهر نیز می‌خواهد تا  با نهایت تلاش و چند شیفت شدن  کار، این پروژه در  حداکثر زمان به پایان برسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تهران امروز  بیش از هرچیزی به پروژه‌های کوچک مقیاس احتیاج دارد، گفت: جز یکی دو بزرگراه که خارج از اختیار معاونت فنی و عمرانی هستند؛  پروژه‌هایی از جنس تقاطع‌های کوچک مقیاس بسیار راهگشا  و اثرگذار هستند و باید این پروژه‌ها بیشتر شوند و  نگاهمان  به سمت حل گره‌های ترافیکی باشد.

تشکری هاشمی پس از بازدید از امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) نیز با اشاره به اینکه با تکمیل بزرگراه یادگار امام (ره) گره‌های ترافیکی ازبین می‌روند، افزود: وقتی پروژه‌ها طولانی می‌شوند مشکلات متعددی بوجود می‌آید خواهش من این است در قسمت هایی که  می‌توان سرعت بخشید و معارض‌ها را سریعا برطرف کرد.

وی تاکید کرد: برای حل مشکلات موجود در پروژه‌ها شورای شهر تا جایی که بتواند همراهی می‌کند، نگاه ما کمک و حل مشکلات و گره گشایی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما