شناسهٔ خبر: 68278135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد اربعین شهرستان کرمان:

پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمان برگزار می شود

کرمان- رئیس ستاد اربعین شهرستان کرمان گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمان، از حرم شهدای گمنام دانشگاه آزاد کرمان تا حرم امامزاده حسین علیه السلام جوپار برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

علی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان کرمان مانند سال‌های گذشته در صبح روز اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی به مسیر حرم تا حرم اشاره کرد و افزود: عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام مسیر حرم شهدای گمنام دانشگاه آزاد کرمان تا مرقد مطهر امامزاده حسین علیه السلام جوپار را پیاده روی خواهند کرد.

بابایی بیان کرد: طول این مسیر ۲۲ کیلومتر است و ۹۴ موکب از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز گرفته و برای ارائه خدمات در این مسیر نام نویسی کرده‌اند.

فرماندار کرمان تاکید کرد: طبق روال سال‌های گذشته، تقسیم کار با دستگاه‌ها جهت تأمین آب آشامیدنی و بهداشتی، برق، خدمات ترافیکی، ارتباطی، بهداشتی و.. در مسیر کرمان به جوپار انجام شده است.

وی یادآور شد: نیروهای ما از ساعت ۵ صبح در مسیر کرمان به جوپار مستقر هستند و اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی نیز جهت بازگشت زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: مقرر شده است امکانات لازم در کیلومتر ۱ تا ۱۲ این مسیر، از سوی شهرداری کرمان تأمین می‌شود.

رئیس ستاد اربعین شهرستان کرمان گفت: در کیلومتر ۱۲ تا ۱۷ شهرداری محی آباد و کیلومتر ۱۷ تا ۲۲ نیز شهرداری ماهان مستقر می‌شود.

وی افزود: شهرداری جوپار نیز به ارائه خدمات و امکانات لازم به زائران پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این شهر می‌پردازد.

بابایی همچنین یادآور شد: در روز یکشنبه و همزمان با اربعین حسینی، مسیر کرمان به جوپار تردد خودرویی نخواهد داشت و صرفاً ماشین‌های اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی مستقر می‌شوند.

وی تاکید کرد: طرح ترافیکی آماده است و پلیس راه، اطلاع رسانی جهت محدودیت ترافیکی این مسیر را اعلام خواهد کرد.

رئیس ستاد اربعین شهرستان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: برای حفاظت از محیط زیست، در طول این مسیر بین زائران پاکت زباله توزیع می‌شود.

نظر شما