شناسهٔ خبر: 68277219 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

پرده‌برداری حمید عسکری از علت علاقه‌اش به موسیقی + فیلم

حمید عسکری خواننده پاپ موسیقی ایرانی با حضور در برنامه شب‌آهنگی از علت علاقه‌اش به موسیقی صحبت کرد این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، حمید عسکری متولد ۲۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان، خواننده و بازیگر است.

او فارغ التحصیل رشته کارشناسی مدیریت صنعتی است، اصالتا شیرازی است و مادرش هنگام بدنیا آوردن او در خانه پدرش در آبادان بود ولی بزرگ شد اصفهان است دو خواهر و یک برادر دارد.

کلاس پنجم ابتدایی بودم که از دسته ی جارو برقی به عنوان پایه میکروفن استفاده می کردم، اما دوم راهنمایی که بودم به سمت ساز و کلاس موسیقی کشیده شدم.

یادمه زمانی که من کلاس موسیقی می رفتم بچه ها توی کوچه فوتبال بازی می کردند اما من دنبال علاقم بودم.

از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را بطور جدی شروع کرد.

سال ۱۳۸۵ اولین آلبوم خود را به نام کما روانه بازار کرد ترک های تلافی و قسمت یک شبه او را معروف کرد این آلبوم در همان سال پرفروش ترین آلبوم موسیقی شد تا جایی که از او بعنوان پدیده موسیقی سال نام بردند.

حمید عسگری با آنا آرمیته در سال ۹۱ ازدواج کرده است .

این زوج در اردیهبشت ۹۴ صاحب یک پسر بنام کارن هستند، می گوید مهم‌ترین اتفاق زندگی من همین آشنایی با همسرم و ازدواج با بود بنابراین برای من تا همیشه زندگی در کنار خانواده در درجه اول قرار دارد.

حمید عسکری به جدید به بازیگری نیز علاقه نشان داده چند فیلم هم بازی کرده است که اولین فیلم او بنام عشق، شانس، تصادف در سال ۹۳ در کنار سحر قریشی، محمدرضا شریفی نیا و بهنوش طباطبایی بود.

نظر شما