شناسهٔ خبر: 68274943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب در استان همزمان با هفته دولت

شهرکرد-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۵۱ پروژه این شرکت در هفته دولت خبر داد و گفت: جمعیتی حدود ۱۸۲ هزار و ۸۰۰ نفر در استان از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

صاحب‌خبر -

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۵۱ پروژه آماده افتتاح در حوزه بهره‌برداری و توسعه آب و فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای استان به استقبال هفته دولت سال جاری می‌رود.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و آماده بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در هفته دولت، افزود: ۵۱ پروژه این شرکت در ۱۲ شهرستان استان با اعتباری بالغ بر ۲۴۴ میلیارد تومان از منابع ملی، استانی، محرومیت‌زدایی و سایر ردیف‌ها در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها جمعیتی حدود ۱۸۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مزایای آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.

کریمی ضمن اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی از خدمات انجام شده یک ضرورت است و هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح اقدامات و بیان دستاوردهای دولت است، عنوان کرد: ۱۹ پروژه از ۵۱ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت سال ۱۴۰۳ مربوط به روستاهای استان و در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی و ۳۲ پروژه مربوط به حوزه شهری و مشترک با دیگر روستاهای استان است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۹ روستا با بیش از ۳۲ هزار نفر جمعیت، از نتایج افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستایی و ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعیت شهری استان از افتتاح این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری؛ تأمین آب، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب، لوله گذاری خطوط انتقال، بهسازی چشمه، احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی، حفر چاه، احداث ایستگاه پمپاژ، آزمایشگاه میکروبی آب، تأمین زیر ساخت آب و فاضلاب در نهضت ملی مسکن شهرها، انجام مطالعات و… را از احجام عملیاتی این پروژه‌ها عنوان کرد.

کریمی در تفکیک شهرستانی پروژه‌ها اضافه کرد: از مجموع ۵۱ پروژه، ۱۰ پروژه در شهرستان شهرکرد، هفت پروژه در شهرستان لردگان، ۶ پروژه در شهرستان فارسان، پنج پروژه در شهرستان کوهرنگ، چهار پروژه در شهرستان اردل، چهار پروژه در شهرستان خانمیرزا، چهار پروژه در شهرستان سامان، دو پروژه در شهرستان کیار، سه پروژه در شهرستان بروجن، دو پروژه در شهرستان بن، دو پروژه در شهرستان فلارد و دو پروژه در شهرستان فرخشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما