شناسهٔ خبر: 68274821 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

زهره آقاجانی

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ مرداد) در نقاط مختلف کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب در برخی نقاط هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی و غرب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز و بویژه چهارشنبه (۳۰ و ۳۱ مرداد) بارش در این مناطق شدت بیشتری خواهد داشت همچنین گستره بارش امروز و فردا مناطقی از بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد و جنوب اصفهان و از پنج شنبه تا شنبه (۱ تا ۳ شهریور) مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان و جنوب اصفهان را نیز فرا خواهد گرفت.

همچنین، امروز و فردا در دامنه‌ها و ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا در برخی مناطق شرق، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز، غرب و جنوب غرب، پنج شنبه و جمعه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۳۱ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا (اول شهریور) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۶ و ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما