شناسهٔ خبر: 68274791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

زنجانی‌ها منتظر گرمای ۴۰ درجه باشند

زنجان- مدیرکل هواشناسی زنجان از افزایش دمای هوای این استان تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از افزایش دمای هوای استان به میزان ۴۰ درجه سانتی‌گراد خبر داد و گفت: زنجانی‌ها در روزهای پایانی هفته این میزان دما را تجربه خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه روند افزایشی دمای هوای استان از امروز آغاز می‌شود، افزود: این افزای دمای هوا تا روزهای پایانی هفته جاری تداوم خواهد داشت، به طوری که مردم شهر زنجان در روزهای پایانی هفته دمای هوای بین ۳۷ تا ۳۸ درجه سانتی‌گراد را نیز تجربه خواهند کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه گزارش نقشه‌های هواشناسی حاکی از آن است که آسمان امروز استان صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این در حالی است که طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، این وضعیت در برخی از مناطق استان به گونه‌ای خواهد بود که وقوع رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه زرین‌رود خدابنده و حلب ایجرود طی شبانه‌روز گذشته به ترتیب با ۱۴ و ۳۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق استان زنجان بوده است، تصریح کرد: دمای هوای شهر زنجان نیز در همین مدت بین ۱۸ تا ۳۴ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

نظر شما