شناسهٔ خبر: 68274770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

خادم فداکار بجنوردی در بیمارستان شهید مطهری تهران تحت مداوا است

بجنورد_ رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خادم فداکار بجنوردی که در موضوع آتش‌سوزی هتلی در کربلا باعث نجات جان زائرین اباعبدالله حسین شد، تحت مداوا قرار دارد.

صاحب‌خبر -

جواد شاهین فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ناجی زائران حادثه آتش سوزی هتلی در کربلا عنوان کرد: این کارمند دانشگاه علوم پزشکی هم اکنون با ۵۲ درصد سوختگی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید مطهری تهران که از تخصصی‌ترین بیمارستان‌های سوانح و سوختگی کشور است، تحت مداوا است.

وی ادامه داد: شنبه هفته گذشته هتلی در مجاورت موکب آرمان حسین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دچار حریق شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: آتش سوزی در طبقه هفتم هتل اتفاق افتاده بود و شواهد نشان می‌داد زائران زیادی در آنجا گرفتار شده بودند.

شاهین‌فر ادامه داد: جلال اسدی از کارمندان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که برای خدمت به زائران اربعین حسینی راهی کربلا شده و آن زمان در موکب این دانشگاه حضور داشت همراه با ۴ عراقی برای نجات افراد گرفتار شده وارد هتل شدند.

وی افزود: این در حالی بود که آتش‌سوزی موجب قطع برق و از کار افتادن آسانسورها شده بود. در این شرایط این خادم صدیق و وفادار به همراه ۴ عراقی ۷ طبقه را از پله بالا رفتند و متوجه شدند حدود ۱۵۰ نفر از زائران در طبقه هفتم گرفتار دود و آتش شدند که با فداکاری، تمام افراد گرفتار در آتش را به طبقات پایین منتقل می‌کنند و خودش دچار سانحه سوختگی ۵۲ درصدی می‌شود.

وی تاکید کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده جلال اسدی برای مداوای بهتر به بیمارستان تخصصی سوختگی و سوانح شهید مطهری تهران منتقل شد و از مردم عزیز خراسان شمالی می‌خواهیم برای سلامتی این خادم وفادار دست به دعا بردارند.

نظر شما