شناسهٔ خبر: 68274582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛

برگزاری طرح ملی گام‌های عاشقانه ویژه اربعین در زنجان

زنجان-معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، از برگزاری طرح ملی گام‌های عاشقانه ویژه اربعین در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است همایش پیاده‌روی خانوادگی گرامی‌داشت اربعین حسینی با عنوان گام‌های عاشقانه همزمان با سراسر در زنجان نیز برگزار شود، گفت: این همایش ویژه جاماندگان از پیاده‌روی اربعین حسینی بوده و روز جمعه ۲ شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص مسیر برگزاری این پیاده‌روی، یادآور شد: این همایش قرار است از مسیرهای ورزش صبحگاهی پارک بانوان، پارک رجایی، پارک نجوم، پارک گلشهر، پارک شهروند، پارک ابن سینا و پارک جوان آغاز شده و در محل مجموعه ورزشی انقلاب در جوار مزار مطهر شهید گمنام به پایان برسد.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه پیاده‌روی روز جمعه توسط هیأت ورزش‌های همگانی استان و شهرستان‌ها و نیز با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و بسیج ورزشکاران محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این همایش همزمان در مرکز استان، در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار شود.

نظر شما