شناسهٔ خبر: 68274342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هشدار زرد هواشناسی در کاشان صادر شد/ وزش یاد شدید

رئیس اداره هواشناسی کاشتن از صدور وزش باد شدید در کاشان خبر داد و گفت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید در کاشان پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در کاشان، اظهار داشت: این هشدار نسبت به وزش باد شدید و فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در ساعات بعد از ظهر امروز صادر شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این هشدار در مناطق کاشان و آران‌ و بیدگل سرعت وزش باد به مقدار نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی شده است، افزود: با توجه به جهت شمال شرقی این جریان امکان فعال شدن کانون‌های گرد و خاک و در نتیجه خیزش آن موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه انتظار می‌رود این شرایط غباری تا اواخر روز چهارشنبه ادامه‌دار باشد، خاطرنشان کرد: به واسطه تاثیر این ذرات در تابش مستقیم خورشید در روز چهارشنبه دما بین یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت.

وی در بیان تشریح وضعیت مناطق کوهستانی شهرستان کاشان، گفت: در بعضی از مناطق کوهستانی این شهرستان با تقویت جریان صعودی در صورت وجود رطوبت کافی و ابرناکی، شرایط بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ارغوانی با بیان اینکه به واسطه وزش باد شدید گلخانه‌داران، پیمانکاران و دارندگان سازه‌های موقت نسبت به استحکام‌سازی آن سازه‌ها اقدام کنند، تصریح کرد: به واسطه خیزش گرد و خاک گروه‌های حساس ازز جمله سالمندان، کودکان و زنان باردار تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/801/

نظر شما