شناسهٔ خبر: 68274338 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روز ۳۱۹ طوفان الأقصی| راهپیمایی در حمایت از غزه در شیکاگو

یورش سنگین صهیونیست‌ها به کرانه باختری، شهادت دو تن از هم‌رزمان هنیه در بمباران غزه و تظاهرات ضد جنگ در شیکاگو آمریکا از مهمترین تحولات روز ۳۱۹ طوفان الاقصی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز سه شنبه همزمان با بمباران شمال و مرکز غزه که منجر به شهادت دو تن از هم‌رزمان رئیس سابق دفتر سیاسی حماس شد، به سه منطقه در کرانه باختری یورش برد که منجر به درگیری مسلحانه شدیدی شده است.

مهمترین تحولات روز 319 طوفان‌الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

***********************************************

شلیک ده‌‌ها راکت به شمال فلسطین و جولان اشغالی

رسانه‌های عبری این بار از حمله راکتی گسترده به شمال فلسطین اشغالی و همچنین شمال منطقه جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

حزب الله از حمله موشکی به مقر تیپ جولان ارتش اسرائیل خبر داد

حزب الله لبنان اعلام کرد که صبح امروز سه شنبه در حمایت از فلسطین و غزه و همچنین در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل به منطقه البقاع، مقر فرماندهی لشکر 210 جولان را در  پادگان نفح و مقر هنگ توپخانه و تیپ زرهی لشکر مذکور را در پادگان یردن هدف قرار داده است.

تظاهرات ضد جنگ علیه غزه در شیگاگو آمریکا

 شماری از شهروندان در شهر شیگاگو آمریکا همزمان با افتتاح کنگره حزب دموکرات این کشور، علیه جنگ رژیم اسرائیل در غزه راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند و خواستار توقف حمایت‌های آمریکا از این رژیم شدند.

.

 

کشته شدن نظامی صهیونیست در بمباران خودی

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که ستوان «شاخار بن نون» در اثر اصابت بمب هواپیماهای این رژیم در منطقه خان‌یونس غزه کشته شده است.

نوار غزه , طوفان الاقصی , کشور آمریکا ,

حماس شهادت محافظان شهید اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای شهادت 6 نفر از محافظات و یاران شهید اسماعیل هنیه رئیس پیشین دفتر سیاسی این جنبش در حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به اردوگاه الشاطئ در غرب غزه را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس بیان کرد که این جنایت نشان دهنده اوج حقد و کینه اشغالگران نسبت به همه کسانی است که از نزدیک یا دور با رهبر شهید اسماعیل هنیه در ارتباط بوده‌اند و این ادامه جنایات قبلی در این زمینه تلقی می‌شود که با ترور فرزندان و نوه‌های ایشان و بمباران خانه‌های نزدیکان وی آغاز نشد و با ترور ایشان در تهران هم پایان نمی‌یابد.

این جنبش ضمن تسلیت شهادت این افراد، تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند اراده مقاومت را در درون ملت و مجاهدان مقاومت از بین ببرد و جنبش حماس که در این جنگ همانند بقیه ملت عزیزان خود را تقدیم کرده، به راه مقاومت و جهاد تا بیرون راندن دشمن و شکست آن در مقابل عزم و اراده مبارک فلسطینیان ادامه خواهد داد.

حماس در پایان تاکید کرد: خداوند همه شهدای ملت ما را بیامرزد و قلوب خانواده‌هایشان را قوت بخشد و بر صبر و استواری آنان بیفزاید.

درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان رژیم اسرائیل در کرانه باختری

نظامیان اشغالگر رژیم اسرائیل صبح امروز سه شنبه به شهرک طمون واقع در طوباس، اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و شهرک جبع در جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند.

در پی یورش صهیونیست‌ها به این مناطق، مبارزان مقاومت فلسطین اقدام به مقابله با آن‌ها کردند. مجاهدان فلسطینی صهیونیست‌ها را به گلوله بسته و در مسیر آن‌ها چند بمب قوی منفجر کردند.

سرایا القدس، گردان طوباس اعلام کرد که در عملیاتی ترکیبی در تقاطع طمون نیروهای اشغالگر را به گلوله بسته و خودروهای نظامی آن‌ها را هم با بمب هدف قرار داده است که طی آن یک خودرو آسیب دیده و از کار افتاده است. در این درگیری‌ها تلفاتی قطعی به نیروهای اشغالگر اسرائیلی وارد شد.
 

انتهای پیام/

نظر شما