شناسهٔ خبر: 68273538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آتیلا و مهدی دلخور هستند، رسانه‌ها به آن دامن زدند:

صادقی: با من مصاحبه کنند تا بگویم حاشیه یعنی چی!

امیرحسین صادقی اعتقاد دارد که پیشکسوتان این تیم تحت فشار قرار داشتند و از این تیم دلخور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی در گفتگو با "خبرنگار ورزش سه" عنوان کرد که حواشی ایجاد شده در باشگاه استقلال به دلیل دلخوری و تحت فشار بودن دو پیشکسوت استقلال ایجاد شده است و رسانه‌ها به آن دامن زدند و باشگاه استقلال در مدیریت آن ضعیف عمل کرد.

امیرحسین صادقی در ابتدا گفت: اتفاقاتی که نباید پیش می‌آمد رقم خورد، من اسم آن را می‌گذارم اتفاق و به آن نمی‌گویم حاشیه، با مهدی هاشمی‌نسب یک جایی صحبت می‌کنند که چهل تا دوربین باشد، همان روز هم آتیلا حجازی را جای دیگر دعوتی می‌کنند، این‌ها برنامه و جنگ رسانه‌ای است، باشگاه استقلال رسانه ضعیفی دارد اما رسانه‌های رقیب استقلال نقطه‌زنی می‌کنند و تیم را در حاشیه قرار می‌دهند.

او در واکنش به مصاحبه‌های روزهای اخیر گفت: اگر آنها از افراد مختلف دعوت می‌کنند چرا من را دعوت نمی‌کنند، من را دعوت کنند تا نشانشان بدهم حاشیه ساختن برای استقلال یعنی چه!

صادقی ادامه داد: ایراد از آتیلا حجازی و مهدی هاشمی‌نسب نیست، آنها دل پری داشتند و تحت فشار بودند، من برای آتیلا حجازی پیغام فرستادم و با مهدی هاشمی‌نسب در ارتباط هستم، آنها فرزندان باشگاه استقلال هستند، ولی خب یک سری حرفها زده شده که نباید زده می‌شد، این ها فرزندان استقلال هستند و باید صبوری می‌کردند.

2070397

او در واکنش به تهدیدهایی که هاشمی‌نسب‌انجام داد گفت: من مهدی را از خودش بهتر می‌شناسم، سه بار تلفنی صحبت کردم، او ناراحت و دلخور هستند و تحت فشار بودند، به جای دلجویی هی آنها بیشتر تحت فشار قرار گرفتند، مسئولان استقلال باید با آنها صحبت می‌کردند، باید یک جلسه می‌گذاشتند که مشکل آنها حل می‌شد.

وی افزود: هاشمی‌نسب در صحبت‌هایش هم گفت که من دوست جواد هستم و رفاقت آنها یک شکل دیگر است، حتی مادر مهدی هم گفته بود که جواد را تنها نگذار، آخر این ماجرا من می‌دانم که مهدی هاشمی‌نسب حرفی نمی‌زند که دل هوادار استقلال بشکند، به من هم تهمت‌های زیادی زده شد، به من گفتند سهم‌خواه و شخص پرست، من توقع داشتم اما مهدی هاشمی نسب توقع آن را نداشت.

صادقی در انتها گفت: توقع داشتم از رسانه‌باشگاه استقلال که به غیر از اینکه بیانیه صادر کند، این دو نفر را دعوت می‌کرد و از دلشان در می‌آورد، از بزرگتران باشگاه استفاده نشد تا این گره‌های ساده که با گوشه نگاه علی جباری و جواد قراب حل می‌شد، می‌رود در رسانه و سوژه می‌شود، این آدمهای بزرگ باشگاه استقلال یعنی نمی‌توانند این حواشی را جمع کنند، آتیلا و مهدی هاشمی نسب دلخور هستند و باید قبل از این اتفاقات با آنها صحبت می‌شد و حاشیه‌ها مدیریت می‌شد.

نظر شما