شناسهٔ خبر: 68272886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

۵ قابلیت ویژه هلیکوپتر UH-۶۰ Black Hawk ساخت سیکورسکی ۵ قابلیت ویژه هلیکوپتر UH-۶۰ Black Hawk ساخت سیکورسکی

هلیکوپتر UH-۶۰ Black Hawk ساخت سیکورسکی یکی از موفق‌ترین هلیکوپتر‌های نظامی دارای قدرت ترابری متوسطی ​​به شمار می‌آید که تاکنون ساخته شده است. این هلیکوپتر اولین بار در سال ۱۹۷۹ وارد خدمت شد و همچنان در حال تولید است. به گزارش روزیاتو، بلک هاوک در طول عمر خود به طور مداوم مدرن سازی و بروزرسانی شده

صاحب‌خبر -

هلیکوپتر UH-۶۰ Black Hawk ساخت سیکورسکی یکی از موفق‌ترین هلیکوپتر‌های نظامی دارای قدرت ترابری متوسطی ​​به شمار می‌آید که تاکنون ساخته شده است. این هلیکوپتر اولین بار در سال ۱۹۷۹ وارد خدمت شد و همچنان در حال تولید است.

به گزارش روزیاتو، بلک هاوک در طول عمر خود به طور مداوم مدرن سازی و بروزرسانی شده است و یکی از هلیکوپتر‌های نظامی پیشرو در جهان باقی مانده است.

هلیکوپتر بلک هاوک دارای قابلیت‌های زیادی است (اگرچه تنها هلیکوپتر تهاجمی کا-۵۲ روسی امکان ایجکت کردن خلبانان را داشته و در این زمینه از دیگر هلیکوپتر‌های نظامی متمایز است).

۵ قابلیت ویژه هلیکوپتر UH-۶۰ Black Hawk ساخت سیکورسکی در حال تکمیل

میراث سرویس بلک هاوک در ارتش با اولین عملیات نجات هلیکوپتری در جهان آغاز شد. امروزه بلک هاک می‌تواند مأموریت‌های جستجو و نجات را با پیچ کردن یک بالابر نجات انجام دهد، در حالی که یک حسگر الکترواپتیکال و رادار هواشناسی به مأموریت‌های جستجو و نجات کمک می‌کنند.

نسخه نجات رزمی هلیکوپتر بلک هاوک به نام HH-۶۰W “Whiskey” بر اساس نسخه UH-۶۰M ساخته شده و برای افزودن روزآمدسازی‌ها برای پشتیبانی بهتر از امداد و نجات رزمی و سایر ماموریت‌های ویژه طراحی شده است. این نسخه ظرفیت حمل داخلی سوخت را بدون استفاده از مخازن سوخت کمکی دو برابر کرده، بسته سلاح و سیستم‌های دفاعی را برای نیرو‌ها فراهم نموده و برد و بقا را در یک محیط‌های با تهدید بالا ارائه می‌دهد.

منبع: fararu-765850

نظر شما