شناسهٔ خبر: 68271651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مشاور فرهنگی بانک صادرات ایران:

پشتيباني بانک صادرات از 70 پروژه بزرگ و ملي

صاحب‌خبر -
پشتيباني بانک صادرات از 70 پروژه بزرگ و ملي
خبرگزاری آریا_مشاور فرهنگی بانک صادرات ایران، گفت: بانک صادرات ایران علاوه بر ایفای نقش خود در هموارسازی مسیر ازدواج و اشتغال جوانان، در حال حاضر نیز در حال پشتیبانی از 70 پروژه بزرگ و ملی است.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛جلسه شورای فرهنگی مدیریت شعب بانک صادرات استان کردستان با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان و مشاور فرهنگی بانک صادرات کشور در سنندج برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ولایتی مشاور فرهنگی بانک صادرات کشور، اظهار داشت: بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های ایران بیشترین شهدای شبکه بانکی ار تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
وی با تأکید بر اینکه بانک صادرات از جنس مردم است، افزود: بانک صادرات ایران با 73 سال سابقه خدمت، با شعار خدمت به مردم افتخارات زیادی را برای مردم و کشور خلق کرده است.
مشاور فرهنگی بانک صادرات ایران عنوان کرد: بانک صادرات ایران 100 شهید را تقدیم انقلاب کرده و اولین شهید مدافع حرم در حوزه بانکی از بانک صادرات ایران است و لذا ما وارث شهدایی هستیم که جان خود را فدای این آب و خاک کرده اند.
حجت الاسلام و المسلمین ولایتی ادامه داد: شاید مردم بانک را صرفا یک سازمان اقتصادی و پولی می پندارند اما بانک صادرات ایران علاوه بر ایفای نقش خود در هموارسازی مسیر ازدواج و اشتغال جوانان، در حال حاضر نیز در حال پشتیبانی از 70 پروژه بزرگ و ملی است.
وی با اشاره به اینکه بانک صادرات همواره در کنا مردم و دولت بوده و از آنان دستگیری کرده است، عنوان کرد: بانک صادرات در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز بیشترین مدارس، مساجد و درمانگاه را در مناطق محروم و زلزله زده احداث کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین ولایتی اظهار داشت: بانک صادرات ایران در حال حاضر در 6 مرز کشور به زوار اربعین حسینی(ع) خدمات مختلفی از جمله باجه های ارزی و خدمات رفاهی و فرهنگی ارائه می دهد.
مشاور فرهنگی بانک صادرات ایران، تأکید کرد:مردمان مناطق کُردنشین، مردمانی ایران دوست و وطن دوست هستند و نقطه به نقطه خطه کردستان سرشار از ایثار و رشادت است.

نظر شما