شناسهٔ خبر: 68269313 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رويکرد دفتر امور خانواده وزارت راه و شهرسازي ايجاد تعادل ميان کار و زندگي است

صاحب‌خبر -
رويکرد دفتر امور خانواده وزارت راه و شهرسازي ايجاد تعادل ميان کار و زندگي است
خبرگزاری آریا - مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی یکی از اهداف و سیاست‌های دفتر امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی را حمایت از بنیان خانواده همکاران و تلاش برای کاهش استرس و اضطراب بانوان با رویکرد تعادل کار و زندگی دانست.

به گزارش خبرگزاری آریا روز چهارشنبه 24 مردادماه اردوی تفریحی_ورزشی و فرهنگی اُپارک با حضور بانوان و همسران آقایان شاغل به همراه فرزندان دختر برگزار شد.
در این رابطه سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی افزود: یکی از اهداف و سیاست‌های دفتر امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی حمایت از بنیان خانواده همکاران و تلاش برای کاهش استرس و اضطراب بانوان با رویکرد تعادل کار و زندگی است که در این راستا طبق نظرسنجی به عمل آمده از همکاران مبنی برپیشنهاد برنامه تفریحی_ورزشی و فرهنگی، در نهایت اردوی مجموعه آبی اُپارک ویژه بانوان شاغل و همسران آقایان شاغل به همراه فرزندان دختر وزارت راه و شهرسازی در شورای فرهنگی مطرح و مجوز لازم دراین خصوص صادر شد.
سیدجوادی با تاکید بر اهمیت تاثیر مثبت روحیه بانوان در محیط کار و به ویژه در خانواده به عنوان رکن بنیادین یک جامعه، افزود: پذیرفتن این واقعیت که زن و خانواده دو رکن اصلی جامعه بوده و موجب رشد و تعالی همسر و فرزندان می‌شود، غیرقابل انکار است لذا اولین شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا تلاش برای حفظ سلامت و پایداری خانواده است. در همین راستا در نظر گرفتن برنامه هایی از قبیل برنامه های تفریحی، ورزشی و فرهنگی برای سلامت جسم و روان بانوان و خانواده باید در اولویت باشد.
سیدجوادی با بیان اینکه اردوی تفریحی_ورزشی و فرهنگی ساعت 8تا15برگزار شد، ابراز کرد: این اردو با استقبال بی نظیری منجر به رشد 1.5 برابری ظرفیت شد و از ظرفیت 200 نفر به350 نفر افزایش یافت.
همچنین وی افزود: با هماهنگی دفتر امور بانوان و خانواده و به همت معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی به ویژه اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه برای حضور در اردو وسیله ایاب و ذهاب از درب وزارت راه و شهرسازی مهیا و مبلغی بابت هزینه میان وعده و ناهار برای تمامی افراد شرکت کننده در نظر گرفته شد.
در پایان سیدجوادی گفت: امید است در آینده‌ای نزدیک بتوانیم برنامه‌های تفریحی_ ورزشی و فرهنگی بیشتری ویژه بانوان و خانواده محترم ایشان در وزارت راه و شهرسازی برگزار کنیم.

نظر شما