شناسهٔ خبر: 68268438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اسبقیان: درخواست‌های مضاعف مدال‌آوران المپیک باید بررسی شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: درخواست‌های مضاعف ورزشکاران مدال‌آور در المپیک باید بررسی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شروین اسبقیان در حاشیه مراسم بدرقه کاروان اعزامی به پارالمپیک 2024 پاریس اظهار داشت: پاداش پارالمپیکی‌ها همانطور که وزیر ورزش قول داده بود، به صورت یکسان با المپیکی‌ها انجام می‌شود. امروز هم اتفاقی که برای المپیکی‌ها افتاد، برای پارالمپیکی‌ها رخ می‌دهد.

وی درباره درخواست مدال‌آوران المپیک درخصوص تسهیلات دانشگاهی گفت: تسهیلات برای قهرمانان قبلاً در قانون پیش‌بینی شده و پیگیری‌های لازم انجام شده است. با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیداری که خدمت آنها بودیم، ایشان به تسهیلات آنها از جمله معیشت، اشتغال و مسکن آنها تاکید داشتند. در این راستا وزارت ورزش در پی دستور رهبری، پیگیری‌های لازم را انجام داده، اما درخواست‌های مضاعف ورزشکاران نیز باید بررسی کارشناسی شود.

اسبقیان درباره پیش‌بینی‌اش از مدال‌های کاروان اعزامی به پارالمپیک عنوان کرد: پیش‌بینی در ورزش را یک مسئله علمی نمی‌دانم، چون ممکن است شرایط خاصی در مسابقات مثل ناداوری ها و ... رخ بدهد، اما مطمئن هستم که پارالمپیکی‌ها مثل همیشه می‌درخشند. اینها تلاش خود را کرده‌اند و با دعای خیر مردم قطعا مدال‌های خوش‌رنگی می‌گیرند و باعث اتحاد و انسجام ملی می‌شوند.

معاون وزیر ورزش درباره شرایط ورزشگاه آزادی عنوان کرد: شرکت توسعه و تجهیز این موضوع را مدیریت می‌کند. دستورات ویژه‌ای صادر شده و بازدیدهای زیادی از این ورزشگاه صورت گرفته است. قطعاً امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما