شناسهٔ خبر: 68267691 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خدمت‌رساني شرکت توسعه فضاهاي فرهنگي به زائران اربعين در مرزهاي خسروي و شلمچه

صاحب‌خبر -
خدمت‌رساني شرکت توسعه فضاهاي فرهنگي به زائران اربعين در مرزهاي خسروي و شلمچه
خبرگزاری آریا - شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با برپایی موکب‌هایی در مرزهای خسروی و شلمچه در حال خدمت‌رسانی به زوار است.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، با حضور زائران برای تشرف به کربلا این شرکت در مرز خسروی و شلمچه به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است ، خدمات دهی این مجموعه به زائران از دو هفته قبل تا کنون آغاز شده، توزیع روزانه اقلام پذیرایی بخشی از این خدمت رسانی است و همچنان تا بازگشت کامل زائران به کشور ادامه دارد.
سید محمد ناظم رضوی، مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی نیز با اشاره به فضیلت بسیار زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) به خصوص در اربعین و جایگاه زائران آن، گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته خداوند متعال این توفیق ویژه را نصیب ما و همکاران کرده که خادم زائران امام حسین (ع) باشیم که با عشق و علاقه این مسیر نورانی را می‌پیمایند و مقصد همه آنها از هر راه و نقطه ای بارگاه امام حسین (ع) و کربلای معلی است.
وی با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، بیان داشت: با نزدیکتر شدن به روز اربعین، شاهد حضور بیشتر و چشمگیرتر زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرز خسروی و شلمچه هستیم با توجه به خیل زوار در پایانه های مرزی ، اجرای تدابیر لازم جهت پذیرایی و خدمت رسانی صورت می گیرد و همچنین در حال بررسی و آماده‌سازی زیرساخت‌های دائمی برای زائران حسینی در سال های آینده هستیم.
شایان ذکر است سید محمد ناظم رضوی با حکم محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران، به عنوان رئیس کمیته زیرساخت در ستاد اربعین حسینی سال 1403 شهرداری تهران منصوب شده است.
گفتنی است در این راستا نشست ها و جلسات متعدد از سوی دکتر رضوی مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با استانداری کرمانشاه درخصوص توسعه زیرساخت های اربعین صورت گرفت و در دهه دوم محرم بازدیدهای میدانی از ظرفیت های موجود انجام شد.
همچنین احمد وحیدی وزیر کشور نیز از موکب محبان الرضا (ع) بازدید کرد و سردار سپهری، فرمانده هنگ مرزی ، فرمانده حشدشعبی عراق از جمله شخصیت هایی که از خدمات رسانی این موکب بازدید به عمل آوردند.
انتهای پیام/

نظر شما