شناسهٔ خبر: 68265895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازدید فرمانده سپاه کردستان از ‌مرز باشماق

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بازدید از مواکب مرز باشماق مریوان در جریان نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، سردار امان‌اله گشتاسبی پیش‌ازظهر امروز در بازدید از مرز باشماق و حضور در مواکب و گفت‌وگو با زائران، از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به زوار حضرت سیدالشهدا(ع) قرار گرفت و اظهار داشت: خوشبختانه امسال برای سومین سال مرز باشماق به عنوان مسیر تردد زائران اربعین حسینی است، با تمام توان و برنامه‌ریزی و ظرفیت‌سازی، اقدامات لازم جهت ارائه خدمات شایسته و عبور بدون معطلی زائران در این مرز انجام شده است.

وی با بیان اینکه شیعه و سنی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و همه و همه پای کار آمده‌اند، گفت: زیرساخت‌های لازم و مواکب مختلف در بخش‌های خدماتی، پزشکی، اورژانس و فرهنگی جهت ارائه خدمات شایسته به زائران فراهم شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه 70 موکب در سطح استان جهت ارائه خدمت برپا شده است، تصریح کرد: این موکب‌ها توسط مردم و با سرمایه‌های خودشان شکل گرفته است، کما اینکه در آنسوی مرز نیز موکب‌هایی برپا شده است. به زائران توصیه می‌شود با توجه به گرمای حاکم در سایر مرزها و اینکه مرز باشماق از بهترین و امن‌ترین مرزهای کشور است، این مرز را به عنوان مسیر پیاده‌روی خود انتخاب کنند.

گشتاسبی بیان کرد: همه مردم و دستگاه‌ها با همه ظرفیت‌ها در خدمت زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم.

انتهای پیام/481/

نظر شما