شناسهٔ خبر: 68265120 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معرفی طراحان و عوامل نمایش «من و گربه‌ی پری»

فریبرز دارایی

همزمان با انتشار پوستر نمایش «من و گربه‌ی پری» طراحان و عوامل این نمایش معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با انتشار پوستر نمایش «من و گربه‌ی پری» به نویسندگی سیمین امیریان و تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهره سلطانی با طرحی از مهدی دوایی، دیگر طراحان و عوامل این نمایش معرفی شدند.

مجتبی رجبی‌معمار، بهروز پناهنده و شهره سلطانی بازیگران این اثر نمایشی هستند که از پنجشنبه یکم شهریور ساعت ۱۸ در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «ساسان و پری که زندگی خوبی با یکدیگر دارند، زندگیشان با ورود گربه دگرگون می‌شود.»

شیوا حسینی طراح صحنه، سوسن سلطانی طراح لباس، کامبیز معماری طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور و مهدی دوایی به عنوان طراح پوستر و بروشور در این پروژه سلطانی را همراهی می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مجری طرح: اردشیر مهرآبادی، عکاس: رضا جاویدی، مدیر تولید، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: کهرام تاراج، منشی صحنه: باران زرین اقبال، دستیار تولید: اشکان میرچی، مدیر صحنه: امیرمحمد بحیرایی، دستیاران صحنه: راتا سلطانی و رضا سعیدا، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: نگار امیری، تولید محتوای تبلیغاتی: جاوید علیپور و فرزین شکاری، عکاس پشت صحنه: معصومه اکرامی، انتخاب موسیقی: شهره سلطانی، میکس موسیقی: اشکان میرچی، ساخت دکور: مجید محمدی.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش که با حمایت انتشارات کتاب مجازی از پنجشنبه یکم شهریور، هر شب به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در سالن چهارسو اجرا می‌شود، می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

نظر شما