شناسهٔ خبر: 68265062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

درخشش قائدی و مغانلو در الاتحاد کلبا+فیلم

مهدی قائدی و شهریار مغانلو، دو ستاره ملی پوش ایران در لیگ امارات، برای تیم خود مثمر ثمر بودند.

صاحب‌خبر -

با وجود شکست الاتحاد کلبا، شهریار مغانلو  با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۵، توانست امیدهای تیمش را برای بازگشت به بازی زنده نگه دارد.

اتحاد کلبا در جام بانک اسلامی ابوظبی به مصاف العین رفت و با نتیجه ۳-۲ شکست خورد. اما گلزنی مغانلو و پاس گل مهدی قائدی به کایو جرمانو، نشان از هماهنگی خوب این دو لژیونر ایرانی در ترکیب جدیدشان داشت.

رسانه اماراتی خلیج 360 نوشت: تیم العین با نتیجه ۳ بر دو میزبان خود، تیم کلباء، را شکست داد. در این دیدار، «الزعیم» (لقب تیم العین) ابتدا با گل «درامان کوماری» در دقیقه ۱۹ پیش افتاد و سپس «لابا کودجو» در دقیقه ۴۵ گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری دو بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم، بازیکن جدید العین، «سیکو بابا»، در دقیقه ۶۶ گل سوم را به ثمر رساند.

اما درخشش واقعی در این بازی توسط شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی تیم کلباء، رقم خورد. او با گلزنی در دقیقه ۸۵ نه تنها یک گل حیاتی برای تیمش به ثمر رساند، بلکه روحیه تیم را نیز بازگرداند. شهریار مغانلو با این عملکرد درخشان، تیم خود را در مسیر بازگشت به بازی قرار داد و امیدهای کلباء را برای صعود در بازی برگشت زنده نگه داشت. پیش از این، «کایو جرمانو» در دقیقه ۷۹ گل اول تیم کلباء را روی پاس مهدی قائدی به ثمر رسانده بود، اما این گل مغانلو بود که واقعاً تغییر بزرگی در جریان بازی ایجاد کرد و تیم را به رقابت بازگرداند.

 

نظر شما