شناسهٔ خبر: 68263853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان خبر داد؛

تشدید نظارت بر آشپزخانه‌ها و مراکز عرضه غذای زائران در زنجان

زنجان- مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: نظارت بر آشپزخانه‌ها و مراکز عرضه غذای زائران در استان با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر تشدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر حاج کاظمی در نشست ستاد اربعین اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: سازمان دامپزشکی استان با توجه اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر، آماده خدمت رسانی به شهروندان به بهترین نحو ممکن است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد اربعین این اداره، گفت: پشتیبانی از موکب ها در قالب نظارت بهداشتی بر آنها و غذایی که در این هیأت‌ها تهیه می‌شود اولین اقدام این ستاد است.

حاج کاظمی اضافه کرد: همچنین نظارت بهداشتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و رستوران‌های بین راهی و شهری در قالب گروه‌های بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در ایام پایانی دهه ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) ادامه داد: دامپزشکی استان با حداکثر توان و تجهیزات وارد میدان عمل خواهد شد تا خللی در سلامت غذایی زائران ایجاد نشود.

حاج کاظمی گفت: دامپزشکی استان بر اساس وظایف ذاتی خود از ابتدای ماه محرم تشدید نظارت‌های بهداشتی و شرعی را در حوزه هیأت‌های مذهبی در دستور کار قرار داده است و قطعاً در دهه آخر ماه صفر نیز با جدیت این مهم را پیگیری خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی کامل تمام کشتارگاه‌های دام و طیور استان در این ایام از موارد مورد تاکید ماست و نظارت‌های کامل و مستمر نیز بر آنها در گشت‌های مشترک یا مجزا انجام خواهد شد.

نظر شما