شناسهٔ خبر: 68263177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسابقات مهارتی زندانیان دراستان بوشهر برگزار شد

بوشهر- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: مرحله شهرستانی سومین دوره مسابقات مهارتی زندانیان استان بوشهر همزمان با سراسر کشور در سه ندامتگاه این استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار کرد: یکی از جوامع هدف آموزش‌های مهارتی، (زندانیان و خانواده آنان) می‌باشد.در همین راستا و به جهت توانمندسازی نیروی انسانی و مشارکت در ایجاد اشتغال زندانیان و همچنین ایجاد شور و نشاط مهارتی در بین این گروه هدف مسابقات مهارتی در پنج رشته و در سه شهرستان برگزار گردید.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۸۰ نفر در رشته‌های تسبیح سازی، برقکار ساختمان، جوشکاری، پیرایشگر مردانه، معرق کار چوب مختص آقایان و در رشته نقاشی روی سفال جهت بانوان در مرحله شهرستانی برگزار گردید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: از ۱۸۰ نفر شرکت کننده این مسابقات ۵۳ مددجو توانستند در رشته‌های تسبیح سازی، برقکار ساختمان، جوشکاری، پیرایشگر مردانه، معرق کار چوب (آقایان) و در رشته نقاشی روی سفال (بانوان) به مرحله استانی راه پیدا کنند.

دراهکی اظهار امیدواری کرد که این مسابقات موجب افزایش انگیزه میان زندانیان و خانواده آنان شده تا فرهنگ کار رواج بیشتری پیدا کند و این گروه هدف بتوانند پس از پایان دوره محکومیت در بیرون کاری برای خود داشته باشند و کارآفرینی کنند.

نظر شما