شناسهٔ خبر: 68261848 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

یک احتمال کاملا جدی؛

رأی پرونده بیرانوند امروز صادر می‌شود؟

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد اعلام رای پرونده شکایتی باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند مطرح شده و همان‌طور که پیش از این در خبرها داشته‌ایم محرومیت 4 ماهه او به‌همراه جریمه 20 میلیاردی رایی است که گفته می‌شود کمیته وضعیت در مورد این پرونده صادر کرده است.

صاحب‌خبر -
رأی پرونده بیرانوند امروز صادر می‌شود؟

فرهیختگان: در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد اعلام رای پرونده شکایتی باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند مطرح شده و همان‌طور که پیش از این در خبرها داشته‌ایم محرومیت 4 ماهه او به‌همراه جریمه 20 میلیاردی رایی است که گفته می‌شود کمیته وضعیت در مورد این پرونده صادر کرده است.

اما بنابر دلایلی و دخالت‌هایی که از سوی برخی صورت گرفته، این رای هنوز صادر نشده و این مساله باعث شده فدراسیون فوتبال به‌نوعی زیرسوال برود. مخصوصا اینکه محمدرضا زنوزی نیز اخیر فدراسیون را تهدید کرد که اگر رای صادره محرومیت و جریمه بیرو باشد، آن وقت حرف‌هایی را که نباید در مورد فدراسیون تاج خواهد زد. اما روز گذشته باخبر شدیم کمیته وضعیت درنظر دارد رای را امروز صادر کند و احتمال اینکه در آنچه قبلا عنوان شده بود تغییراتی ایجاد شود، وجود دارد.

به‌هرحال طبق شنیده‌های ما درصورتی‌که این رای صادر شود باشگاه تراکتور سریعا آن را به استیناف خواهد برد و در آن صورت حتی ممکن است تا اعلام رای نهایی، بیرو اجازه بازی برای تراکتور را داشته باشد. 

نظر شما