شناسهٔ خبر: 68259168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مهم‌ترین اتفاق بین‌المللی والیبال همدان رقم می‌خورد

رئیس هیئت والیبال استان همدان با بیان این که از ۲۵ مرداد میزبان مربی تیم ملی بانوان بودیم، گفت: برای نخستین بار در تاریخ والیبال استان همدان‌ میزبان دوره مربیگری سطح یک بین‌المللی خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

حمید بادامی‌نجات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان این که دوره مربیگری سطح یک بین‌المللی والیبال به میزبانی همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این رویداد مهم نخستین رویداد بین‌المللی تاریخ والیبال استان همدان است.

وی افزود: دوره مربیگری والیبال سطح یک از یکم تا پنجم شهریور با حضور جمعی از بازیکنان اسبق تیم‌های ملی و باشگاه‌های بزرگ کشور به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان همدان با اشاره به این که کلاس‌های عملی این دوره مربیگری در سالن ورزشی شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود گفت: کلاس‌های تئوری نیز در سالن همایش‌های هتل کتیبه برگزار خواهد شد.

بادامی نجات با اشاره به این که این دوره، نخستین دوره  مربیگری سطح یک بین‌المللی است که در سال 1403 در ایران برگزار می‌شود اظهار داشت: شرایط حضور در این دوره داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی، مدرک مربیگری درجه یک ملی، دو سال همکاری مستمر با هیئت‌های استانی و گذراندن 30 ساعت دوره دانش‌افزایی در دو سال گذشته است.

وی با اشاره به این که صلاحیت  55 نفر از سراسر کشور برای شرکت در این دوره احراز شده است تصریح کرد: با رایزنی هیئت والیبال استان و همکاری فدراسیون موفق شدیم مجوز 9 نفر از مربیان استان را که خارج از سهمیه بودند برای حضور در این دوره بگیریم.

بادامی تاکید کرد: این دوره با رایزنی کمیته آموزش هیئت والیبال استان و تایید فدراسیون جهانی و تحت نظارت این فدراسیون با حضور مدرسان جهانی والیبال علی پورعروجی و خانم سیف‌زاده  در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که این دوره سبب ارتقا سطح دانش مربیان کشور خواهد شد اظهار داشت: حضور مربیان همدانی در این دوره نیز سبب هم‌ترازی سطح مربیان همدان با سایر استان‌ها به خصوص استان‌های برتر در این رشته خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان همدان با اشاره به این که همدان از 25 مردادماه میزبان مسابقات والیبال کانون‌های زیر 20 سال دختر کشور است عنوان کرد: در این مرحله از مسابقات چهار گروه چهارتیمی به میزبانی چهار استان به مصاف هم رفتند که همدان میزبانی از تیم‌های تهران، خراسان رضوی، سمنان را برعهده گرفت.

بادامی تصریح کرد: خانم دو هی سرمربی تیم والیبال بانوان ایران که در حال حاضر وظیفه استعدادیابی را هم برعهده دارد برای زیرنظر گرفتن این مسابقات به همدان آمدند که این هم اتفاق مهمی بود که در مردادماه برای والیبال همدان رقم خورد.

انتهای پیام/

نظر شما