شناسهٔ خبر: 68258874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

تردد بیش از ۶۲ هزار زائر اربعین از مرز خسروی در ۲۴ ساعت گذشته

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد حدود ۶۲ هزار زائر اربعین از مرز خسروی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مجموع ترددها از مرز ۴۰۸ هزار نفر گذشت.

صاحب‌خبر -

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ هزار و ۷۹۸ زائر از پایانه مرزی خسروی تردد داشته‌اند که ۴۱ هزار و ۶۸۸ زائر خارج شده و ۲۱ هزار ۱۱۰ نفر نیز وارد کشور شده‌اند.

وی افزود: از تعداد مسافران ورودی به کشور از طریق پایانه مرز خسروی ۲۰ هزار ۹۴۱ نفر ایرانی و ۱۶۹ نفر خارجی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۴۱ هزار و ۱۶۹ نفر از مسافران خروجی در ۲۴ ساعت گذشته ایرانی و ۵۱۹ نفر نیز خارجی بوده‌اند.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، امکانات لازم در پایانه خسروی برای پذیرایی از زوار فراهم شده است و جاده‌های دسترسی نیز بهسازی شده است.

کهریزی افزود: برآورد می‌گردد هرچه به اربعین نزدیک تر شویم، میزان تردد زوار از پایانه مرزی خسروی هم بیشتر می‌شود و ار ابتدای ماه صفر تا کنون تردد از مرز خسروی به بیش از ۴۰۸ هزار نفر به ثبت رسیده است.

وی از آمادگی کامل امکانات و زیرساخت‌ها در پایانه مرزی خسروی نیز یاد کرد و ادامه داد: هیچ مشکلی برای تردد زوار و ارائه خدمات به آن‌ها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات زوار عتبات عالیات است.

نظر شما