شناسهٔ خبر: 68256904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

قصه مقاومت بانوان طبرستان روایت می شود/ تهیه ۱۰۰ ایده در طرح دریا

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: قصه مقاومت بانوان سرزمین طبرستان از سده های گوناگون تاکنون در قالب برپایی رویداد بانوی مجاهد در استان روایت می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در نشست با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری مهر مازندران در دفتر این رسانه در ساری با اظهار این که نشر خوبی‌ها یکی ازاهداف سازمان تبلیغات اسلامی است، خبرگزاری مهر را مهر آفرین و در میدان دانست وافزود: نشر خوبی‌ها سبب افزایش مهر و مودت و امید در جامعه می‌شود.

وی افزود: یکی از مباحثی که در جهاد تبیین برای ما مهم است و اهمیت دارد، این که دشمن برای ایجاد یاس در جامعه از طریق اخبار نادرست و روایت جعلی و جابجایی روایت‌ها استفاده می‌کند و این مسائل می‌تواند قصه ناامیدی و یاس را ایجاد کند، از این رو اطلاع رسانی دینی مساله مهم و حائز اهمیت است.

وی بر لزوم ساماندهی اطلاع رسانی دینی و سکوهای انتشار در حوزه دینی و نشر خوبی‌ها تصریح کرد: درپی آن هستیم با شناسایی سکوهای انتشار نسبت به تولید محتوا و انتشار و اطلاع رسانی دینی اقدام کنیم.

خبرگزاری مهر اعتمادآفرینی کرده است

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به اعتمادآفرینی که خبرگزاری مهر در حوزه اطلاع رسانی و نشر اخبار ایجاد کرده است، آن را سرمایه مهم دانست و به طرح هیأت خبرنگار اشاره و اضافه کرد: هیأت خبرنگار یک شبکه اطلاع رسانی است که باید نسبت به فعال سازی آن اقدام کرد.

قصه مقاومت بانوان طبرستان روایت می شود/ تهیه ۱۰۰ ایده در طرح دریا

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم راه اندازی واحدهای رسانه در هیئات شاخص استان تاکید کرد و گفت: هر رویدادی که در استان اجرا می‌شود لازم است جزئیات آن برای جریان سازی اطلاع رسانی و برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به طرح‌های حوزه مساجد افزود: هم افزایی رسانه و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به پیشبرد امور کمک کند و باید در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام شریف تبار به طرح‌های تبلیغات اسلامی مازندران در حوزه مسجد، نوجوانان، هیأت، بانوان و غیره اشاره و اضافه کرد: در ماه‌های آینده رویداد بانوی مجاهد در استان برگزار می‌شود و در هسته‌های روایت، روایت مقاومت بانوان سرزمین طبرستان بیان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در این طرح و برنامه، قصه مقاومت بانوان سرزمین طبرستان در سده‌ها و دهه‌های مختلف روایت می‌شود و توجه به هویت بومی از اهداف به شمار می‌رود.

توجه به هیئات نوجوان / ‏‬ شناسایی بیش از ۱۰۰ ایده فرهنگی در حوزه دریا و ساحل

وی با اشاره به جنگ روایت‌ها بر لزوم هم افزایی و تعامل بیشتر با رسانه‌ها برای مقابله با جنگ روایت‌ها تاکید کرد و با بیان این که هیئات شاخص زیادی در استان وجود دارد، گفت: توجه و تاکید اساسی در هیئات روی هیأت نوجوان است و پشتیبانی از این هیئات جزو برنامه‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران انجام کارهای تبلیغی با پیوست رسانه‌ای در حوزه دریا را مهم بیان کرد و گفت: در حوزه دریا بیش از ۱۰۰ ایده جدید در استان شناسایی شد و باید نشاط اجتماعی سالم و بازی‌های بومی و محلی را در ساحل ترویج دهیم تا علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، مسافران و مردم با بازی‌های بومی و محلی و یا فرهنگ و کلمات مازندرانی آشنا شوند.

علیرضا نوری کجوریان مدیر خبرگزاری مهر در استان مازندران نیز به توضیحاتی درباره فرایند تولید محتوا در این رسانه پرداخت و خبرگزاری مهر را در سطح استان جریان ساز و مورد اعتماد معرفی کرد.

نظر شما