شناسهٔ خبر: 68254876 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

حملات حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حملات موشکی و توپخانه‌ای جدیدی را به شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات موشکی و توپخانه‌ای جدید خود به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های ایمن به ویژه در شهرک عیتا الشعب، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه هجدهم آگوست ۲۰۲۴ ساختمان‌هایی در شهرک شتولا را که نظامیان دشمن از آن‌ها استفاده می‌کردند، با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این ساعت ۱۸:۵۰ عصر امروز به وقت محلی، تجهیزات جاسوسی مستقر در موضع صهیونیستی «مسکاف عام» نیز با تسلیحات مناسب از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی هدف قرار گرفت و منهدم شد.

ساعت ۱۸:۱۵ عصر امروز به وقت محلی نیز رزمندگان حزب‌الله لبنان در ۲ عملیات همزمان مواضع صهیونیستی «رویسه القرن» و «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های روز گذشته دشمن اسرائیلی به شهرک الضهیره، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه هجدهم آگوست ۲۰۲۴ موضع جل العلام و نظامیان مستقر در اطراف آن را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و تلفاتی مستقیم را به آنان وارد آوردند.

نظر شما