شناسهٔ خبر: 68251272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برای انقلاب جان می‌دهیم/کسی جرأت بدگویی نظام را ندارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه همواره برای حفظ نظام جمهوری اسلامی جان می‌دهیم، گفت: کسی جرأت بدگویی و زیر سئوال بردن تاریخ انقلاب اسلامی را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار امان‌اله گشتاسبی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان به کشور که در این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: افراد آزاده و بلندهمت در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه از رشادت، ایثارگری، مجاهدت وبزرگی‌های آنها یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه از این مردان بزرگ در مجاهدین تاریخ انقلاب اسلامی همیشه به نیکی نام برده می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی یکی از انقلاب‌های بی‌نظیر دپر عالم دنیاست، انقلابی که مشی، حرکت و تلاش آن برای استقرار حاکمیت اسلامی بنا نهاده شده و در راس آن امامی که همه توان خود را برای موفقیت، ثبات و حرکت این انقلاب به کار گرفت تا مردانی را برای این انقلاب تربیت کند که در دنیا نظیر ندارد.

انقلاب اسلامی از همه گردنه‌های سخت عبور کرده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان شهرت، اقتدار و عزت کنونی را حاصل خون پاک شهدا، برکت وجود امام، رهبری عظیم‌الاشان و اسلام دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی علی‌رغم همه سنگ‌‌اندازی‌ها و هجمه‌های دشمنان از گردنه‌های سخت عبور کرده و امروز به عنوان یک الگو در دنیا از آن نام می‌برند، هر گونه تلاش و موفقیت در تاریخ انقلاب اسلامی به برکت امامی است که جوانان به فرمان ایشان لبیک و افتخارات بسیاری در دفاع مقدس رفم زدند.

وی ویژگی فرزندان امام و رزمندگان اسلام را "اخلاص، شجاعت، ایثارگری، فداکاری و جانبازی ذکر کرد و افزود: این سند معتبری برای رزمندگان اسلام است، در هیچ جای عالم همانند ایران وجود ندارد که جوانان با فرمان رهبرشان برای عزت، پایداری، اقتدار و ثبات کشورشان به میدان بیایند و جان فدایی کنند.

آزادگان گل سر سبد

گشتاسبی بیان کرد: امروز اگر از آزادگان یاد می‌شود و سند درخشانی از دوران دفاع مقدس داریم به واسطه این ویژگی‌های منحصر به فرد فرزندان امام است، شهادت می‌دهم که آزادگان ما گل سرسبد موفقیت‌های تاریخ اسلام هستند.

وی با تاکید اینکه ما برای حفظ انقلاب جان می‌دهیم، افزود: امروزه هیچکس به خود جرأت نخواهد داد که تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس  را زیر سئوال ببرد، کسانی که شعار و حرف می‌زنند مطمن باشند هیچ‌گاه به ایثارگری، عمل و وفاداری این افراد نخواهند رسید.

آزادگان در عمل و فداکاری زبانزد هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه آزادگان در عمل، فداکاری و ایثارگری زبانزد هستند، ادامه داد: امروز به برکت مجاهدت‌های این عزیزان در دنیا حرف برای گفتن داریم و این را در عمل در وجود پیشکسوتان این عرصه در استان می‌بینم.

وی با اشاره به اینکه در همین کردستان پیر و جوان برای انقلاب اسلامی دفاع کرده و مردمان این دیار برای ثبات انقلاب بیش از 5400 شهید تقدیم کرده‌اند، ابراز داشت: باز هم حاضر به ایثارگری و تقدیم جانمان هستیم‌.

گشتاسبی یادآور شد: دشمن برای ایجاد یاس، ناامیدی و هجمه به تاریخ انقلاب اسلامی در تلاش است. همه مسئولان برای حفظ شخصیت و جایگاه خانواده‌های ایثارگران در استان تلاش کنند.

انتهای پیام/486/

نظر شما