شناسهٔ خبر: 68249538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سکوت خبری پرسپولیس در مورد جذب علی قلی‌زاده و ژولت ناج

باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت خود در ادامه نقل و انتقالات سکوت اختیار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، طی روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی در مورد وضعیت انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس منتشر شده است. خبرهایی که از شب گذشته با توجه به حضور قلی‌زاده در ترکیب تیم باشگاهی‌اش و پاس گلی که به نام خود ثبت کرد چند برابر شده است. درخشش قلی‌زاده در ترکیب لخ پوزنان پس از مدتها، ابهاماتی را پیرامون مخالفت احتمالی این باشگاه مجارستانی ایجاد کرده است اما جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس در مورد روند مذاکره با این بازیکن سکوت اختیار کرده است.

باشگاه پرسپولیس که به شدت از سوی هوادارانش برای انفعال در نقل و انتقالات و جذب مدافع چپ و وینگر - مهاجم تحت فشار است، تمایلی ندارد در مورد شرایط و روند مذاکرات اطلاع رسانی کند و به همین دلیل بازار شایعات داغ است.

در این خصوص قلی‌زاده آخرین خبرها حاکی از آن است که مذاکرات دو باشگاه ادامه دارد و باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا با پرداخت رقم موردنظر باشگاه لخ پوزنان رضایت نامه دائمی این هافبک خوش تکنیک را دریافت کند.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با لوکاس نیمای برزیلی برای انتقال این مدافع چپ ادامه داده و در خلال آن همچنان در انتظار پاسخ نهایی باشگاه پوشکاش مجارستان برای انتقال ژولت ناج است و باید دید درنهایت طی چند روز آینده موفق به جذب یکی از این بازیکنان خواهد شد یا نه.

نظر شما