شناسهٔ خبر: 68244549 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رای بازی جنجالی آمد؛

اولین 3 هیچ لیگ برتر فوتسال اعلام شد

رای انضباطی دیدار تیم‌های فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتسال فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک روز چهارم مردادماه در هفته سوم لیگ برتر رقابت جنجالی در سالن فجر بندرعباس با یکدیگر داشتند که نیمه‌تمام ماند و شرایط عجیب حاکم در این مسابقه کاری کرد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم نسبت به آن رسیدگی داشته باشد.

مسابقه تیم‌های فوتسال فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک به دلیل قطعی برق، سُر بودن زمین مسابقه، گرمای شدید سالن، حرکت تماشاگران و ... دو بار قطع شد و در نهایت هم در سالن فجر بندرعباس نیمه‌تمام ماند و آلومینیومی‌ها به دلیل شرایط نامساعد تصمیم به ترک زمین گرفتند تا کمیته انضباطی در این باره تصمیم‌گیری کند.

2069755

در شرایطی که گفته می‌شد احتمال دارد مسابقه تیم‌های فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک در لیگ برتر فوتسال دوباره تکرار شود، اما کمیته انضباطی رای به سه هیچ شدن نتیجه این بازی به سود تیم میزبان داد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه ایرالکو اراک بنابر ماده 62 و مسئول شناخته شدن در نیمه‌تمام ماندن مسابقه، با بازنده شدن نتیجه سه بر صفر و مبلغ 51 میلیون تومان جریمه نقدی مواجه شده که قابل تجدید نظر است.

2069756

باشگاه فولاد هرمزگان هم به دلیل بدرفتاری تماشاگران و پرتاب بطری آب به زمین مسابقه به پرداخت 100 میلیون تومان جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تماشاگران که 6 ماه تعلیقی است، محکوم می‌شود.

نظر شما