شناسهٔ خبر: 68243017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زنگنه در مخالفت با برنامه های وزیر اقتصاد:

همتی در کمیسیون‌ها می‌گوید با ارز ترجیحی مخالف بودم اما در زمان حذف این ارز در یک هفته ۳ مصاحبه علیه آن انجام داد

زنگنه در مخالفت با برنامه های وزیر اقتصاد: نماینده تربت حیدریه و مه ولات گفت: همتی در کمیسیون‌ها می‌گوید با ارز ۴۲۰۰ مخالف بودم اما در زمان حذف این ارز در دولت شهید رئیسی در یک هفته سه مصاحبه علیه این کار انجام داد. در مصاحبه ای گفتند این باعث تورم سه رقمی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز ( ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی در جریان  بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی در مخالفت با برنامه های عبدالناصر همتی  گفت: من در دانشگاه تهران درس نخواندم و در اقتصاد  شاگردی بیش نیستم. ما به رهبر انقلاب قول دادیم به آقای پزشکیان کمک کنیم، نه این که مجیزگویی کسی را کنیم، خطایی که ۴ سال پیش انجام دادیم را تکرار کنیم؟

وی یادآور شد: پس از اجرای سیاست افزایش بنزین در سال ۹۸ نرخ ارز نیز افزایش پیدا کرد. همتی خود را مخالف افزایش قیمت بنزین میدانست اما خود برای افزایش آن به رهبری نامه نوشت.

زنگنه گفت: همتی در کمیسیون‌ها می‌گوید با ارز ۴۲۰۰ مخالف بودم اما در زمان حذف این ارز در دولت شهید رئیسی در یک هفته سه مصاحبه علیه این کار انجام داد. در مصاحبه ای گفتند این باعث تورم سه رقمی می شود.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما