شناسهٔ خبر: 68240107 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

نیلوفر شهیدی و دخترش در یک مراسم

استایل شیک نیلوفر شهیدی و دخترش رستا در یک مراسم بسیار مورد توجه واقع شد و در انواع خبرها قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به تازگی اکران خصوصی فیلم سینمایی قلب رقه با حضور بازیگرانی چون هدایت هاشمی و همسرش، شادی مختاری، سارا حاتمی ، محیا دهقانی، نیلوفر شهیدی و...در سینما فرهنگ صورت گرفت. نیلوفر شهیدی در اکران خصوصی این فیلم سینمایی با دخترش رستا مقابل دوربین عکاسان حاضر شد و قاب زیبای مادر و دختری آنها سوژه رسانه ها شد.

نیلوفر شهیدی و دخترش در یک مراسم

نیلوفر شهیدی ودخترش رستا/ عکس رها هاشمی

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال های گاندو، حکم رشد، لیسانسه ها متولد سال 1360 است. پدرش اسفندیار شهیدی، مدیر فیلمبرداری و دو برادر کوچک تر از خود دارد. خانم بازیگر ازدواج کرده و متاهل می باشد، انتشار عکس مدل میکاپ ایشان و همسرشان در آبان 1398 تایید رسمی ازدواج وی بود. نیلوفر شهیدی فر و همسرش دختری به نام رستا دارند، خانم بازیگر با شرکت در برنامه ای عنوان نمود که رستا را به فرزند خواندگی پذیرفته و اذعان کرد که همیشه قبل از ازدواج دوست داشته که این کار را بکند اما این تصمیم یک نفره نبود و با همراهی همسرش این کار را انجام داده است.

نیلوفر شهیدی و دخترش در یک مراسم

نیلوفر شهیدی و همسرش/ عکس الهه شهریاری

فیلم های نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی در آثاری چون حکم رشد، گاندو، لیسانسه ها،به کجا چنین شتابان، من بازیگر نیستم، خط و نشان،که لی خان، کوچه ملی،نگهبان زمین،بهترین سالهای زندگی ما،نوش دارو، بی قراری و... ایفای نقش نموده است.

نظر شما