شناسهٔ خبر: 68240045 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

به نقل از دیگران| پیشنهاد کیهان؛

اصلاح‌طلبان را در کابینه راه ندهید، جنبه ندارند!

کیهان با گوشه چشمی به تصمیم جدید پزشکیان برای استفاده از ظریف به عنوان مشاور نوشت: افراطیون مدعی اصلاحات نسبتی با مطالبات مردم ندارند و حضور آنان در کابینه- چه به عنوان مدیر و چه به عنوان مشاور- فقط خسارت در پی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - روزنامه کیهان در یادداشتی به قلم مسعود اکبری اصلاح‌طلبان را مدعی به دروغ‌گویی می‌کند. چرا ؟ چون از اختیارات محدود ریاست جمهور گفته‌اند. 

کیهان بعد اینکه دولت اصلاحات و مشخصا خاتمی، بعد هم دولت روحانی را متهم به دروغ‌گویی در این باره می‌کند، می‌نویسد: «اظهارات اخیر جناب آقای عارف درباره «اختیارات رئیس‌جمهور» از سوی طیف مدعی اصلاحات بایکوت شده و رسانه‌های منتسب به این طیف، این اظهارات را سانسور کردند؛ چرا؟! چون این اظهارنظر، خلاف پروژه عملیات روانی این جریان سیاسی بود. »

این روزنامه اصولگرا در ادامه آورده : «جریان مدعی اصلاحات در گام اول، «اسب زین شده» را «زمین سوخته» جا زد و در پی آن بود تا پس از دروغ «تحویل گرفتن زمین سوخته از دولت سیزدهم»، دروغ بعدی یعنی «اختیارات محدود رئیس‌جمهور» را مطرح کند. اما اظهارات معاون اول رئیس‌جمهور، این نقشه را نقش بر آب می‌کرد بنابراین باید بایکوت و سانسور می‌شد. »

یادداشت نویس کیهان معتقد است که «طیف تندرو مدعی اصلاحات، نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات. به عنوان نمونه، این طیف در مقطع انتخابات برای رسیدن به کلید پاستور، سر و دست می‌شکند و با ترافیک کاندیدا مواجه می‌شود، اما وقتی به پاستور راه یافت، با بی‌صداقتی، دروغ اختیارات محدود را مطرح می‌کند. »

کیهان با تاکیدر بر اینکه « طیف تندرو مدعی اصلاحات، نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات». به دولت چهاردهم پیشنهاد کرده که با این طیف فاصله گذاری و مرزبندی کند. بعد هم یادآور شده که «افراطیون مدعی اصلاحات نسبتی با مطالبات مردم ندارند و حضور آنان در کابینه- چه به عنوان مدیر و چه به عنوان مشاور- فقط خسارت در پی خواهد داشت. »

 

برچسب‌ها:

نظر شما