شناسهٔ خبر: 68239109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

نیکلاس کیج نقش جان مدن را در فیلم زندگینامه اسطوره NFL بازی می‌کند نیکلاس کیج نقش جان مدن را در فیلم زندگینامه اسطوره NFL بازی می‌کند

دیوید او. راسل، نویسنده و کارگردان نیکلاس کیج را برای بازی در فیلم Madden انتخاب کرده است. این فیلم درام که استودیو Amazon MGM آن را می‌سازد، درباره مسیر غیرمنتظره‌ای است که جان مدن را از سرمربی اوکلند ریدرز، تیم برنده سوپربول به مغز متفکر و برند پشت بازی Madden NFL تبدیل کرد و او را به یکی از

صاحب‌خبر -

دیوید او. راسل، نویسنده و کارگردان نیکلاس کیج را برای بازی در فیلم Madden انتخاب کرده است. این فیلم درام که استودیو Amazon MGM آن را می‌سازد، درباره مسیر غیرمنتظره‌ای است که جان مدن را از سرمربی اوکلند ریدرز، تیم برنده سوپربول به مغز متفکر و برند پشت بازی Madden NFL تبدیل کرد و او را به یکی از بزرگ‌ترین گزارشگران فوتبال آمریکایی در تاریخ NFL رساند.

زمانی‌که مدن به‌عنوان سرمربی ریدرز انتخاب شد و این تیم را به قهرمانی رساند، به‌نظر می‌رسید در اوج موفقیت خود قرار دارد. مربیگری و آموزش اصول فوتبال تنها چیزی بود که او در زندگی می‌خواست اما این شغل رویایی او را نابود می‌کرد چون به شکلی وسواس‌گونه تمام انرژی خود را صرف آن کرده بود. این فشارها او را مجبور کرد در اوج قدرت خود بازنشسته شود.

عکس جان مدن از اسطوره‌های ورزش فوتبال آمریکایی

مسیر مدن پس از بازنشستگی غیرقابل پیش‌بینی بود. او توسط شرکت نوپای الکترونیک آرتز دعوت شد تا چهره اصلی بازی Madden NFL شود. مدن هرگز بازی ویدیویی انجام نداده بود اما این همکاری به یک فرصت تبدیل شد تا دانش خود را در اختیار عموم قرار دهد و به آن‌ها کمک کند تا فوتبال را بهتر درک کنند. اگرچه مدن در اواخر سال ۲۰۲۱ درگذشت اما این بازی محبوب که نام او را بر خود دارد اکنون به ۲۵امین نسخه خود رسیده است. این بازی مورد علاقه بازیکنان NFL و هواداران قرار گرفت و مدن از آن سود بسیاری به‌دست آورد.

در ادامه این موفقیت راه او را به اتاق گزارشگری باز کرد؛ جایی‌که او درکنار باب کاستاس گزارش می‌کرد. مشهورترین همکاری او با پت سامرال، ستاره سابق فوتبال بود و صدای آن‌ها بخشی از خاطرات بسیاری از هواداران فوتبال شد. مدن سبک گزارشگری فوتبال آمریکایی را تغییر داد و با ترکیب دانش فوق‌العاده‌اش از تاکتیک‌های بازی با حس شوخ‌طبعی و لذتی کودکانه، علاوه‌بر جریان بازی روی عجایب آن نیز تمرکز کرد.

او همچنین به بازیکنان کمتر شناخته‌شده‌ای که در خطوط حمله و دفاعی عملکردی حماسی نشان می‌دادند نیز توجه کرد و آن‌ها را به چهره‌هایی معروف تبدیل کرد. او با استفاده از دستگاه تله‌استریتور نشان می‌داد که چگونه حرکات بزرگ در زمین شکل می‌گیرند و حتی بخاری را که از سر داغ بازیکنان خط حمله بلند می‌شد نیز به تصویر می‌کشید. شاید نیکلاس کیج لاغراندام اولین کسی نباشد که به‌عنوان بازیگر نقش جان مدن با آن جثه بزرگش تصور کنید اما این نقش می‌تواند شانس دوباره‌ای برای ادامه مسیر این بازیگر برنده اسکار باشد. 

نیکلاس کیج در اکران فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent

کیج اخیرا در فیلم Longlegs و پیش از آن در فیلم Renfield، فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent و فیلم خوک درخشیده بود. او همواره به تمام شخصیت‌هایش با تمام وجود پرداخته و نقش مدن آزمونی قوی برای مهارت‌هایش به‌حساب می‌آید. دیوید او. راسل در مورد انتخاب کیج گفته است: «نیکلاس کیج یکی از بزرگ‌ترین و اصیل‌ترین بازیگران ما با بهترین ویژگی‌های روحیه آمریکایی شامل اصالت، سرگرمی و عزم راسخ می‌تواند نقش جان مدن این افسانه ملی محبوب را بازی کند.»

فیلمنامه این فیلم توسط دیوید او. راسل نوشته شده است و از نسخه پیش‌نویسی که کامبرون کلارک نوشته بود، اقتباس شده است. جیسون بلومنتال، استیو تیش و جاناتان شوکت درکنار دیوید او. راسل و متیو بودمن تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

منبع: zoomg-370756

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

لبرون جیمز به استریم بازی‌های ویدیویی علاقه دارد

ادامه مطلب

بازی های جدید ایکس باکس گیم پس در ماه فوریه ۲۰۲۴ معرفی شدند

ادامه مطلب

الکترونیک آرتز با کارگردان بتلفیلد خداحافظی کرد

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما