شناسهٔ خبر: 68237913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیام‌های عاشقانه با پاس طلایی؛

قلی‌زاده دوباره گران‌ترین بازیکن تاریخ لخ شد!

عملکرد علی قلی‌زاده در اولین حضور ثابت در فصل جدید با یک پاس گل دیدنی با تحسین هواداران مواجه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لخ پوزنان لهستان که قلی‌زاده را در اختیار دارد و در چهار هفته ابتدایی لیگ استراکلاسا هفت امتیاز کسب کرده بود، شنبه شب مقابل زاگلبیه قرار گرفت و در شهر لوبین به میدان رفت که در دقیقه 19 شاگردان نیلز فردریکسن در زمین حریف خود پیش افتادند.

تیم مهمان روی یک حرکت زیبا به گل رسید؛ جوئل پریرا توپ را از کنار زمین به میدان میدان فرستاد، میکائیل اسحاق توپ را به علی قلی‌زاده رساند و این بازیکن با پاس در عمق عالی برای آفونسو سوسا فرصت گلزنی ساخت تا این هافبک پرتغالی توپ را دور از دستان دومینیک هلادون تبدیل به گل کند. این اولین گل بازیکن پرتغالی و اولین پاس گل بازیکن 28 ساله ایرانی برای لخ پوزنان بود.

عملکرد علی قلی‌زاده در نخستین حضور ثابت در فصل جدید لیگ لهستان مقابل زاگلبیه مورد تحسین هواداران در فضای مجازی قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: «اولین اتفاق مثبت تهاجمی از قلی‌زاده در لخ. ما موفق شدیم!»

2069702

علی قلی‌زاده پس از یکسال بالاخره شروع به نشان دادن توانایی‌ها و مهارت‌های خود کرد. او در هفته گذشته هم یک موقعیت عالی ساخت که باید تبدیل به گل می‌شد، اما فیابما به طرز فاجعه‌باری آن را از دست داد. پاول گولاسفسکی در توئیتر نسبت به این اتفاق ننوشته: «یک پاس تمیز برای سوسا.»

2069700

علی قلی‌زاده در 45 دقیقه عالی کار کرد. می‌توان گفت او اعتماد به نفس بالایی داشت و خیلی راحت کارش را انجام داد و در همکاری با سوسا توانست اولین پاس گل را بدهد. یک هوادار دیگر لخ پوزنان نوشته: «علی قلی‌زاده در حال رشد است.» رادوسلاو لاودانسکی نوشته: «یک تغییر بسیار خوب از راکوو دیدیم. او چند پاس خوب داد و به نتیجه مثبت ختم شد. قلی‌زاده در نهایت اولین پاس گل خود را داد، اما جدای از آن بازی بسیار خوبی انجام داد.»

2069701 2069704

این ستاره ایرانی سال گذشته با مبلغ 1.8 میلیون یورو به لخ پوزنان پیوست و رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه را شکست. او در شروع کارش مصدوم شد و مدت‌ها از امیادین دور بود، اما زمان نشان خواهد داد که آیا او اکنون به طور منظم و طبق انتظار عمل خواهد کرد یا خیر.

رسانه‌های لهستانی در حالی به نمایش قلی‌زاده مقابل زاگلبیه پرداخته و او را تحسین کرده‌اند که در این روزها شایعه بازگشتش به ایران و علاقه‌مندی پرسپولیس و استقلال برای جذب او شنیده می‌شود و مشخص نیست تا هفته آینده جایگاه این بازیکن در لخ پوزنان تثبیت می‌شود یا یک انتقال خبرساز خواهد داشت.

2069693

نظر شما