شناسهٔ خبر: 68237869 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لواندوفسکی: باید ۳ گل دیگر می‌زدیم!

رابرت لواندوفسکی می‌گوید بارسلونا باید در بازی مقابل والنسیا گل‌های بیشتر به ثمر می‌رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در بازی حساس امشب بین بارسلونا و والنسیا، بارسلونا با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید. این بازی در ورزشگاه مستایا برگزار شد و در نیمه اول، هوگو دورو از والنسیا در دقیقه ۴۵ گل اول را به ثمر رساند، اما رابرت لواندوفسکی در پنجمین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه اول گل تساوی را زد و سپس در دقیقه ۴۸ گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا بارسلونا با این نتیجه پیروز میدان شود.

لواندوفسکی پس از این پیروزی مهم گفت:«بردن در بازی امروز بسیار مهم بود. در نیمه اول مشکلاتی برای رسیدن به دروازه حریف داشتیم. در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. این یک پیروزی خوب در یک ورزشگاه بسیار سخت است.»

2069685

او همچنین اظهار داشت:«ما در ۲۰-۲۵ دقیقه اول خوب بازی نکردیم، اما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم. در دقایق آخر بازی را کاملا تحت کنترل داشتیم.»

لواندوفسکی درباره عملکرد تیم در خط حمله گفت:«اگر در حمله بهتر بازی می‌کردیم، می‌توانستیم ۳ یا ۴ گل بزنیم. مهم‌ترین چیز این است که بردیم اما دوست داشتم گل‌های بیشتری بزنیم.»

او در پایان درباره اینکه تا ‌پایان فصل چند گل خواهد زد، گفت:«هدف من گلزنی است. نمی‌دانم تا پایان فصل چند گل خواهم زد، اما این گل‌ها برای اعتمادبه‌نفس من و تیم بسیار مهم هستند.»

نظر شما