شناسهٔ خبر: 68236800 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

ثبت ۲۸۰۰ تماس مزاحمت‌آمیز با اورژانس تهران ثبت ۲۸۰۰ تماس مزاحمت‌آمیز با اورژانس تهران

رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از انجام بیش از ۲۱ هزار ماموریت طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش ایسنا، محمد اسماعیل توکلی گفت: در هفته‌ای که گذشت از ۲۰ تا ۲۶ مردادماه، ۲۱ هزار و ۶۱۴ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها، شش هزار و ۷۴ نفر به مراکز درمانی انتقال

صاحب‌خبر -

رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از انجام بیش از ۲۱ هزار ماموریت طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد اسماعیل توکلی گفت: در هفته‌ای که گذشت از ۲۰ تا ۲۶ مردادماه، ۲۱ هزار و ۶۱۴ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها، شش هزار و ۷۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و۱۵ هزار و ۵۴۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴ هزار و ۷۸۹ تماس با مرکز ارتباطات اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متاسفانه دو هزار و ۸۳۲ تماس، مزاحمت آمیز بودند که در واقع چهار درصد از تماس‌ها را شامل می‌شوند.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده در هفته گذشته، سه هزار و ۲۱۲ ماموریت، مربوط به حوادث ترافیکی بود. همچنین ۱۸ هزار و ۴۰۲ ماموریت، به حوادث غیرترافیکی اختصاص داشت.

توکلی با اشاره به امدادهوایی گفت: اورژانس هوایی نیز در هفته‌ای که گذشت، ۱۱ سورتی پرواز داشت و ۱۱ مصدوم را به مراکز درمانی انتقال داد.

منبع: fararu-765019

نظر شما