شناسهٔ خبر: 68236627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آخرین بازسازی در ورزشگاه میزبان پرسپولیس؛

وی‌ای‌پی اروپایی، به زودی در لیگ برتر!(عکس)

جایگاه ویژه ورزشگاه اراک به زودی سر و شکل جدید و خاصی پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی نخستین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل ذوب‌آهن برگزار کرد که تعمیرات جایگاه ویژه و خبرنگاران این استادیوم به چشم آمد.

باشگاه آلومینیوم اراک که سال گذشته مالکیت ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک را در دست گرفت و برای بازسازی و تجهیز ویژه آن اقدام کرد و هزینه‌های لازم را انجام داد، در راستای بحث حرفه‌ای‌سازی جایگاه تماشاگران، اتاق داوران، رختکن‌ها، جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران و ... را تعمیر کرده و این مسئله در حال انجام است.

2069594

طی دو فصل اخیر با مدیریت باشگاه آلومینیوم بازسازی نیمکت، رختکن‌ها، اتاق داوران، سرویس‌های بهداشتی، محل عبور و مرور تماشاگران، اختصاص جایگاه ویژه برای بانوان و ... در ورزشگاه اراک صورت گرفت، اما این روند برای فصل جدید هم ادامه یافت و طی ماه‌های اخیر شماره گذاری صندلی‌ها در تمام مجموعه، استانداردسازی و رنگ‌آمیزی جایگاه تماشاگران و ... هم انجام شد.

آخرین اقدام صورت گرفته در این ورزشگاه، اختصاص اتاق وی‌ای‌آر و ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی بود که در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر بین پرسپولیس و ذوب‌آهن از آن استفاده شد، اما هنوز تعمیرات این استادیوم در حال انجام است.

2069596

مدیریت باشگاه آلومینیوم آخرین مراحل بازسازی و ساخت جایگاه ویژه متفاوت نسبت به سایر استادیوم‌ها، اختصاص جایگاه صداوسیما و گزارشگر، استودیو اختصاصی رسانه، جایگاه تماشاگران و ... را انجام می‌دهد تا بتوانند به بهترین شکل میزبان بازی‌ها باشند.

این مراحل ساخت و بازسازی در ورزشگاه اراک احتمالا تا یکی، دو ماه آینده ادامه دارد و بعید است به دیدار بعدی آلومینیوم یا پرسپولیس در هفته سوم برسد، اما پس از فیفا دی سر و شکل ویژه و اروپایی به خود می‌گیرد.

نظر شما