شناسهٔ خبر: 68235949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دادستان بهارستان:

اقدامات پیشگیرانه قبل از بروز حوادث در اصناف بهارستان انجام شود

بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان گفت: اقدامات پیشگیرانه قبل از بروز حوادث ناگوار آتش سوزی در اصناف بهارستان انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر احمدی بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید مسئولان بهارستان از بازارچه نسیم شهر بر ضرورت رعایت موارد ایمنی در اینگونه مراکز تاکید کرد و گفت: اگر مسئولان امر در حوزه اصناف و سازمان آتش‌نشانی گام‌های مؤثری بردارند، قطعاً کسبه محترم مستقر در این بازارچه که عمدتاً پارچه فروش هستند، از این اقدام استقبال خواهند کرد.

وی همچنین بالا بردن ضریب ایمنی فعالین تجاری را مهم خواند و افزود: ما باید پیش از بروز هر گونه حوادث ناگوار آتش‌سوزی، با اقدامات پیشگیرانه جلو اینگونه حوادث را بگیریم.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان در ادامه اتاق اصناف را موظف کرد، تا ضمن شناسایی این مراکز، با هماهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسیم شهر در بحث بیمه حوادث و تجهیزات ایمنی اقدام کند.

فرماندار بهارستان نیز در این بازدید، تجهیز نمودن اصناف به بیمه آتش‌سوزی و کپسول آتش‌نشانی را مهم خواند و گفت: باید طی نشستی، اتحادیه با همکاری آتش‌نشانی در این خصوص با کسبه محل وارد مذاکره شود.

شهردار نسیم شهر نیز ضمن قدردانی از حضور فرماندار و دادستان بهارستان در این بازارچه، از مکاتبات قبلی با مسئولان امر و آمادگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای آموزش کسبه خبر داد.

باباحسینی تصریح کرد: کارشناسان سازمان نسبت به حوادث احتمالی آتش‌سوزی پیش از این هشدارهایی داده‌اند و امیدواریم با همکاری کسبه نسبت به تجهیز این مراکز به تجهیزات ایمنی اقدام کنیم.

این بازدید نشان از عزم جدی مسئولان بهارستان برای ارتقای ایمنی در مراکز تجمعی و تجاری دارد. انتظار می‌رود با همکاری همه جانبه، شاهد افزایش سطح ایمنی در این مراکز باشیم.

نظر شما