شناسهٔ خبر: 68235160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کردستان:

اربعین فرصتی برای معرفت‌اندوزی از امام حسین(ع) است

سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اربعین فرصتی برای معرفت‌اندوزی از امام حسین(ع) و دیدن کارهای جهادی است که در مسیر پیاده‌روی اربعین انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر شنبه در بازدید از موکب‌های مرز باشماق مریوان از مردم و مسؤولان شهرهای مریوان و سروآباد که در راستای خدمت به زائران خدمت می‌کنند قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه به دلیل بالا بودن هزینه تردد زائران از سلیمانیه عراق تا کربلای معلی تعداد زائر از این مرز تردد کمتری دارند، افزود: باید از هزینه تردد زائران از سلیمانیه تا کربلا کاسته شود تا تعداد زوار بیشتری از مرز باشماق تردد کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: اربعین فرصتی برای معرفت اندوزی از امام حسین و دیدن کارهای جهادی در مسیر اربعین است و باید از این ظرفیت استفاده برد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اذعان کرد: کردستان را باید به مسافران و زوار اربعین معرفی کنیم و این مهم می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری این استان مثمر ثمر باشد.

مرز باشماق مریوان امسال برای سومین سال متوالی محل تردد زائران اربعین حسینی است و حدود ۳۰ موکب در این مرز آماده ارائه خدمت به زائران اربعین هستند.

نظر شما