شناسهٔ خبر: 68234584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

نظر نمایندگان مجلس درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

ایرنا : نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلاش برای تکمیل شبکه اطلاعات و بهبود فضای مجازی را از جمله دلایل در حمایت از وی عنوان کردند.

صاحب‌خبر -

در جلسه علنی روز شنبه (۲۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، بررسی برنامه‌ها و صلاحیت «ستار هاشمی» وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان موافق در این باره دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

احمد فاطمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دکتر ستاری می‌تواند تیمی از نخبگان را گرد هم جمع و امنیت اطلاعات را تضمین کند و برای پیچیده ترین حوزه‌های فناوری برنامه ارائه دهد.

همچنین ولی داداشی نماینده آستارا در بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم به عنوان نماینده مخالف در صحن علنی مجلس در نوبت بعد از ظهر، اظهار کرد: آقای هاشمی! شما انسان شایسته‌ای هستید. من از سر دلسوزی با شما صحبت‌هایی دارم و خدای ناکرده این حس در شما به وجود نیاید که از سر عداوت حرف می‌زنند ما در کشورمان مشکلات عدیده‌ای در حوزه وزارت ارتباطات داریم و سایر نمایندگان در هر روستایی که می‌رویم مشکل آنتن دهی دارند.

وی افزود: ما مورد گلایه و سوال مردم هستیم مردم به شما دسترسی ندارند و نمی‌توانند شما را پیدا کنند و نمی‌توانند معاونین شما را پیدا کنند و بعداً مردم نمی‌توانند مدیران ارشد شما را در استان‌ها پیدا کنند و به ما نمایندگان مراجعه می‌کنند. از عدم آنتن دهی در روستاها مردم عصبانی هستند و در اماکن گردشگری نیز پوشش آنتن‌های مختلف وجود ندارد.

نظر شما